Ziņas vieglajā valodā 6. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 6. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Pirmdien, saglabājoties vēsam laikam, vietām piekrastē gaidāmi stipri nokrišņi

Pirmdien Latvijā saglabāsies vēss laiks.

Nedaudz mainīsies vēja virziens, tāpēc Latviju vairāk skars jūras mākoņi.

Vietām - galvenokārt piekrastē – tie sagādās stipru lietu, sniegu un krusu.

Iespējams arī pērkona negaiss.

Tā prognozē sinoptiķi.

Robežsardze novembrī plāno saņemt divus jaunus helikopterus

Robežsardze novembrī plāno saņemt divus jaunus helikopterus.

Tos varēs izmantot jebkurā diennakts laikā.

Aprīkojums ļaus izmantot helikopterus meklēšanas, glābšanas un ugunsdzēsības operācijās.

Ar šiem lidaparātiem varēs arī pārvietot cietušās personas.

Tie izmaksās 12,5 miljonus eiro.

Ukrainā tūkstošiem cilvēku iziet ielās protestēt

Vairākos desmitos Ukrainas pilsētu svētdien notika plašas protesta akcijas ar saukli „Apturēsim kapitulāciju!”. 

To galvenais mērķis - izteikt neapmierinātību ar varas iestāžu lēmumu piekrist tā dēvētajai „Šteinmeiera formulai”.

Kijevā vien ielās izgāja aptuveni 10 tūkstoši cilvēku.

Demonstranti izvirzījuši valsts varai savas prasības un sola rīkot jaunus protestus, ja tās neizpildīs.

Protesti Kijevā 2019. gada 6.oktobrī
Protesti Kijevā 2019. gada 6.oktobrī

Honkongas ielās iziet desmitiem tūkstoši protestētāju maskās

Par spīti aizliegumam nesankcionētās jeb neatļautās protesta akcijās valkāt sejas maskas Honkongas ielās svētdien izgāja desmitiem tūkstoši protestētāju, kuru sejas sedza maskas.

Vismaz trīs vietās, kur protestētāji bija bloķējuši ielas un cēla barikādes, policija cilvēkus izklīdināja, izmantojot asaru gāzi.

Svētdien Honkongā joprojām ir slēgta apmēram puse metro staciju.

Portugālē notiek parlamenta vēlēšanas

Portugālē svētdien notiek parlamenta vēlēšanas.

Uzvaru tajās prognozē valdošajai centriski kreisajai Sociālistiskajai partijai.

Līdz ar to paredzams, ka pēc vēlēšanām premjera amatu saglabās šīs partijas ģenerālsekretārs Antoniu Košta.

Kosovā notiek parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas

Kosovā svētdien notiek parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas.

Tās ir septītās vēlēšanas Kosovā kopš kara beigām un ceturtās kopš 2008. gadā Kosova pasludināja neatkarību no Serbijas.

Domājams, ka neviena partija neiegūs pārliecinošu vairākumu.

Tādēļ būs jāveido valdības koalīcija.

Koalīciju izveide šajā valstī tradicionāli ir bijusi sarežģīta, bet valdības pastāvēšana trausla.

Pēc iepriekšējām parlamenta vēlēšanām Kosovā pagāja vairāki mēneši līdz izveidoja valdību.

Jordānijā skolotāji panākuši algas palielinājumu

Jordānijas skolotāji svētdien beiguši mēnesi ilgušo streiku.

Viņi ir panākuši vienošanos ar valdību par darba samaksas paaugstināšanu.

Skolotāju arodbiedrība paziņojusi, ka algas skolotājiem palielināsies par 35 - 75% atkarībā no kategorijas.

Līdz šim skolotāja mēnešalga atkarībā no kategorijas līdzinājās 500 līdz 1000 eiro mēnesī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti