Pirmdien, saglabājoties vēsam laikam, vietām piekrastē gaidāmi stipri nokrišņi
Pirmdien Latvijā saglabāsies vēss laiks.
Nedaudz mainīsies vēja virziens, tāpēc Latviju vairāk skars jūras mākoņi.
Vietām - galvenokārt piekrastē – tie sagādās stipru lietu, sniegu un krusu.
Iespējams arī pērkona negaiss.
Tā prognozē sinoptiķi.
Robežsardze novembrī plāno saņemt divus jaunus helikopterus
Robežsardze novembrī plāno saņemt divus jaunus helikopterus.
Tos varēs izmantot jebkurā diennakts laikā.
Aprīkojums ļaus izmantot helikopterus meklēšanas, glābšanas un ugunsdzēsības operācijās.
Ar šiem lidaparātiem varēs arī pārvietot cietušās personas.
Tie izmaksās 12,5 miljonus eiro.
Ukrainā tūkstošiem cilvēku iziet ielās protestēt
Vairākos desmitos Ukrainas pilsētu svētdien notika plašas protesta akcijas ar saukli „Apturēsim kapitulāciju!”.
To galvenais mērķis - izteikt neapmierinātību ar varas iestāžu lēmumu piekrist tā dēvētajai „Šteinmeiera formulai”.
Kijevā vien ielās izgāja aptuveni 10 tūkstoši cilvēku.
Demonstranti izvirzījuši valsts varai savas prasības un sola rīkot jaunus protestus, ja tās neizpildīs.
Honkongas ielās iziet desmitiem tūkstoši protestētāju maskās
Par spīti aizliegumam nesankcionētās jeb neatļautās protesta akcijās valkāt sejas maskas Honkongas ielās svētdien izgāja desmitiem tūkstoši protestētāju, kuru sejas sedza maskas.
Vismaz trīs vietās, kur protestētāji bija bloķējuši ielas un cēla barikādes, policija cilvēkus izklīdināja, izmantojot asaru gāzi.
Svētdien Honkongā joprojām ir slēgta apmēram puse metro staciju.
Portugālē notiek parlamenta vēlēšanas
Portugālē svētdien notiek parlamenta vēlēšanas.
Uzvaru tajās prognozē valdošajai centriski kreisajai Sociālistiskajai partijai.
Līdz ar to paredzams, ka pēc vēlēšanām premjera amatu saglabās šīs partijas ģenerālsekretārs Antoniu Košta.
Kosovā notiek parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas
Kosovā svētdien notiek parlamenta pirmstermiņa vēlēšanas.
Tās ir septītās vēlēšanas Kosovā kopš kara beigām un ceturtās kopš 2008. gadā Kosova pasludināja neatkarību no Serbijas.
Domājams, ka neviena partija neiegūs pārliecinošu vairākumu.
Tādēļ būs jāveido valdības koalīcija.
Koalīciju izveide šajā valstī tradicionāli ir bijusi sarežģīta, bet valdības pastāvēšana trausla.
Pēc iepriekšējām parlamenta vēlēšanām Kosovā pagāja vairāki mēneši līdz izveidoja valdību.
Jordānijā skolotāji panākuši algas palielinājumu
Jordānijas skolotāji svētdien beiguši mēnesi ilgušo streiku.
Viņi ir panākuši vienošanos ar valdību par darba samaksas paaugstināšanu.
Skolotāju arodbiedrība paziņojusi, ka algas skolotājiem palielināsies par 35 - 75% atkarībā no kategorijas.
Līdz šim skolotāja mēnešalga atkarībā no kategorijas līdzinājās 500 līdz 1000 eiro mēnesī.