Ziņas vieglajā valodā 6. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6. martā.

Ziņas vieglajā valodā 6. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Saeima turpina debates par novadu reformu

Saeima nākamnedēļ turpinās skatīt novadu reformu.

Piektdien, 6. martā, deputāti jau otro dienu debatēja par iesniegtajiem priekšlikumiem.

To kopumā ir 316.

Līdz šim izdevies izskatīt tikai 40.

Deputāti neatbalstīja apriņķu veidošanu.

Arī piektdien deputāti cīnījās par laiku debatēm, kas atvēlēts katram runātājam.

Sākumā to saīsināja, bet vēlāk atkal pagarināja.

Jauni ierobežojumi ceļošanai "Covid-19" dēļ

"Covid-19" izplatības dēļ Ārlietu ministrija aicina iedzīvotājus izvērtēt ceļojuma nepieciešamību arī uz ASV un Kazahstānu.

Tāpat būtu jāpadomā vai doties uz Spāniju, Franciju, Vāciju, Lielbritāniju, Itāliju, Gruziju, Izraēlu un Turciju.

Var pieaugt ar "Covid-19" saslimušo skaits Latvijā

Ja turpināsies ceļojumi uz jaunā koronavīrusa skartajām teritorijām, arī Latvijā var pieaugt  saslimušo skaits.

Turpmāk visi, kas atgriezušies no jebkuras vietas Itālijā un jūtas slikti, varēs pārbaudīt vai nav inficējušies ar jauno koronavīrusu.

Tāpat slimnīcās pārbaudīs visus pacientus ar smagām elpceļu infekcijām.

Latvijā līdz šim ir reģistrēts tikai viens saslimušais, kurš ļoti ātri izārstējās.

Igaunijā saslimuši 11 cilvēki.

Viņu vidū arī skolēns.

Eiropas Savienības valstīs kopumā situācija pasliktinās.

Saslimst arvien vairāk un vairāk cilvēku.

Lielākā daļa no saslimušajiem ir saistīti ar ceļojumu uz Itāliju.

Itālijā ir vissmagākā situācija.

Būtiski pieaug saslimušo skaits arī Francijā un Vācijā.

Bulgārijā ir gripas epidēmija

Bulgārijā gripas epidēmijas dēļ ir slēgtas skolas.

Slimnīcas ir pārpildītas ar gripas slimniekiem.

Ar gripu visvairāk slimo zīdaiņi un bērni līdz 14 gadu vecumam.

Mediķi saka, ka gripa izplatās neparasti strauji.

Bulgārijā baidās, ka gripas dēļ nespēs pienācīgi vērsties pret jauno koronavīrusu.

Pie Grieķijas robežas notiek migrantu un policijas sadursmes

Grieķijas policija uz robežas ar asaru gāzi un ūdensmetējiem neļauj cilvēkiem no Turcijas šķērsot robežu.

Viņi grib iekļūt Eiropas Savienībā.

Eiropas Savienības amatpersonas saka, ka robeža ir slēgta un cilvēki tai pāri netiks.

Taču Turcija mudina cilvēkus doties uz Eiropu.

Eiropas Savienība ir gatava piešķirt vairāk naudu Turcijā izmitinātajiem Sīrijas un citu valstu bēgļiem.

Ernests Gulbis
Ernests Gulbis

Tenisisti Ozoliņš un Gulbis cīnās pret Ēģipti

Piektdien, 6. martā, Jūrmalā Latvijas tenisisti cīnās ar ēģiptiešiem Deivisa kausa Pasaules II grupas izslēgšanas kārtā.

Pirmajā spēlē Kārlis Ozoliņš ar 6-7, 5-7 piekāpās Mohamedam Safvatam.

Patlaban spēle noslēgusies starp Ernestu Gulbi un Mohamedu Mamounu.

Labāk veicās Gulbim.

Viņš uzvarēja ar 6-4, 6-3.

Rastorgujevam 22. vieta Pasaules kausa posma sprintā

Latvijas biatlonists Andrejs Rastorgujevs Čehijā ieņēma 22. vietu Pasaules kausa desmit kilometru sprinta sacensībās.

Rastorgujevs trasē netrāpīja tikai vienā mērķī.

Koronavīrusa dēļ sacensības notiek bez skatītājiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti