Rīgā slēgti pārvadu tuneļi Dzirnavu un Prāgas ielā
Turpinās „Rail Baltica” būvniecība, un no pirmdienas, 6. jūnija, ir būtiski satiksmes ierobežojumi galvaspilsētā.
Būs slēgti pārvadu tuneļi, kas atrodas Dzirnavu un Prāgas ielā.
Tāda kārtība būs divas nedēļas.
Pārceltas arī sabiedriskā transporta pieturas.
Iedzīvotāji gan lielākoties ir saprotoši.
Aizliedz Krievijā reģistrētus televīzijas kanālus
Latvijā neraidīs Krievijā reģistrētus televīzijas kanālus.
Tas nozīmē, ka nevarēs redzēt arī atlikušos 80 Krievijā reģistrētos kanālus, ko līdz šim Latvijā varēja redzēt.
Tāda kārtība būs līdz brīdim, kamēr Krievija pārtrauks karu Ukrainā.
Lēmums stāsies spēkā 9. jūnijā.
"Doždj" turpmāk raidīs no Rīgas
Televīzijas programma "Doždj" turpmāk raidīs no Rīgas.
Tas ir Krievijas neatkarīgais televīzijas kanāls, kas pārtrauca darbu marta sākumā.
Tas notika, jo Krievijā varasiestādes pieņēma tādu likumu, kas nosaka, ka visa veida informācija par Ukrainā pastrādātajiem kara noziegumiem ir viltus ziņas.
Vairāki šīs redakcijas darbinieki pameta Krieviju.
Ukrainā sīvas kaujas joprojām Severodoneckā
Ukrainā karš turpinās 103. dienu.
Sīvas kaujas joprojām ir Severodoneckā.
Krievijas karaspēks pastiprina ofensīvu arī pret Slovjanskas pilsētu.
Vienlaikus Ukrainas amatpersonas brīdina, ka Krievijas okupētajā Mariupolē draud izcelties holeras epidēmija.
Tas tāpēc, ka sagrautajā pilsētā valda antisanitāri apstākļi.
Lavrovam jāatceļ vizīte Serbijā
Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs pirmdien, 6. jūnijā, bija spiests atcelt vizīti Serbijā.
Tas tāpēc, ka trīs NATO dalībvalstis atteicās savā gaisa telpā ielaist Lavrova lidmašīnu.
Polijā no amata plāno atkāpties premjerministra vietnieks
Polijas valdošās partijas "Likums un taisnīgums" līderis Jaroslavs Kačiņskis plāno atkāpties no premjerministra vietnieka amata.
Kad tas notiks, nav zināms.
Kačiņskis vēloties koncentrēties uz iekšpolitiku un kā partijas līderis vadīt vēlēšanu kampaņu.
Nākamās parlamenta vēlēšanas Polijā plānotas nākamā gada rudenī.
Pasaulē - tūristu skaita pieaugums
Tūristu skaita pieaugums pasaulē liecina par atgūšanos no pandēmijas.
Gada pirmajā ceturksnī pasaulē tūristu skaits trīskāršojies, salīdzinot ar tādu pašu posmu pērn.
Visvairāk tūristu pieaudzis Eiropā, kur to ir četras reizes vairāk.
Uz mācībām latviešu valodā varētu pāriet trīsreiz ātrāk
Uz mācībām tikai latviešu valodā varētu pāriet trīsreiz ātrāk, nekā plānoja sākumā.
To varētu izdarīt divos, nevis sešos gados.
Tā saka premjers.
Šogad reorganizēs vairāk nekā 50 izglītības iestādes
Turpinot sakārtot skolu tīklu, šogad reorganizēs vairāk nekā 50 izglītības iestādes.
Šī gada reorganizējamo un slēdzamo skolu saraksts ir viens no plašākajiem pēdējos piecos gados.
Atkārtoti vērtē gadījumu par blakusparādībām pēc Covid-19 vakcīnas
Zāļu valsts aģentūra atkārtoti vērtēja vienu gadījumu par blakusparādībām pēc Covid-19 vakcīnas.
Šajā gadījumā pacients nomira, bet arī atkārtotā izvērtēšanā neapstiprinājās, ka tam ir saistība ar vakcīnu.
Pirmo reizi šādu gadījumu vērtēja atkārtoti, jo parādījās jauna informācija par iespējamām blakusparādībām pēc „Janssen" vakcīnas.
Bērnu dzirdes centrā - jauna mērījumu iekārta
Bērnu dzirdes centrā saņemta jauna mērījumu iekārta.
Tā ir Baltijā modernākā dzirdes aparātu sistēma.
Tā ir dāvana centra 30. jubilejā.
Tas nozīmē, ka varēs palīdzēt visiem bērniem, arī zīdaiņiem un tiem, kuri nerunā.