Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 6. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Bez Covid-19 sertifikāta varēs atlaist no darba

Cilvēkus bez Covid-19 sertifikāta varēs atlaist no darba.

Tas ir valdības priekšlikums. Tas vēl jāvērtē juristiem.

Valdība arī vēlas ieviest obligātu potēšanu pret Covid-19 tiem, kas strādā ārstniecības, sociālās aprūpes un izglītības iestādēs.

Covid-19 sertifikātu saņem potētie cilvēki un šo slimību pārslimojušie. Covid-19 sertifikāts jāiegūst līdz 15. septembrim.

Loterija vakcinētajiem

Pret Covid-19 vakcinēti cilvēki varēs laimēt naudu.

Balvas būs no 100 līdz vairākiem tūkstošiem eiro.

Galvenā balva būs pat līdz 100 tūkstošiem eiro.

Galveno balvu izlozēs novembrī ap valsts svētku laiku.

Veselības ministrija cer ar naudu ieinteresēt cilvēkus potēties pret Covid-19.

Latvijā atklāj vēl 46 Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 46 jaunus Covid-19 gadījumus.

Trīs Covid-19 slimnieki miruši.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits samazinājies līdz 90. 16 slimniekiem ir smaga slimības gaita.

Latvijā turpina izplatīties Covid-19 Indijas jeb delta variants. Tas ir lipīgs un bīstams.

Skolotājiem būs lielākas algas

No septembra skolotājiem būs lielākas algas.

Bērnudārzu audzinātāju algām būs vislielākais pieaugums. Viņi saņems 872 eiro. Tas ir par 10% vairāk nekā patlaban.

Skolās pedagogiem zemākā alga būs 830 eiro. Tas ir par 5% vairāk nekā tagad.

Izglītības ministrija uzskata, ka sākusi mazināt nevienlīdzību pedagogu darba samaksā.

Bezmaksas sabiedriskais transports nomaļākās vietās

Mazapdzīvotās vietās sabiedriskais transports būs bezmaksas. Tā lēmusi valdība.

Šādās teritorijās apdzīvotības blīvumam jābūt mazāk nekā četriem cilvēkiem uz vienu kvadrātkilometru.

Tā būs pirmā reize, kad mazapdzīvotās vietās par sabiedrisko transportu nebūs jāmaksā.

Pirmos bezmaksas autobusu reisus ieviesīs šī gada rudenī.

Babariko piespriež cietumsodu

Baltkrievijas tiesa piesprieda 14 gadus cietumā Viktoram Babariko.

Viņš ir viens no Aleksandra Lukašenko kritiķiem.

Babariko bijis prezidenta amata kandidāts.

Baltkrievijas tiesa viņu atzina par vainīgu kukuļdošanā un naudas atmazgāšanā.

Babariko advokāti spriedumam nepiekrīt un to pārsūdzēs.

Advokāti vērsīsies ar sūdzību ANO Cilvēktiesību komitejā.

Lietuvā ierodas migranti no Baltkrievijas

Pagājušajā diennaktī Lietuvā no Baltkrievijas ieradās vēl vairāk nekā 130 nelegālie migranti.

Uz Latvijas-Baltkrievijas robežas situācija pagaidām ir mierīga.

Taču robežsardze gatavojas, ka arī Latvijā no Baltkrievijas ieradīsies nelegālie migranti.

Robežsardze jau lūgusi palīgā zemessargus.

Latvijas robeža ar Baltkrieviju ir slikti aprīkota.

Valdība par robežas stiprināšanu lēma šodien.

Karstums Lapzemē

Lapzemē, Somijas galējos ziemeļos, ir ļoti karsts laiks.

Gaisa temperatūra sasniegusi +33,6 grādus.

Tā ir augstākā gaisa temperatūra pēdējo vairāk nekā simts gadu laikā.

Karstums iestājies arī Norvēģijā un Zviedrijā.

Laika ziņas Latvijā

Karsta diena aizvadīta arī Latvijā.

Trešdien gaisa temperatūra Latvijā paaugstināsies līdz +27..+31 grādiem.

Mākoņu debesīs būs maz, dažviet īslaicīgi līs, iespējams pērkona negaiss.

Naktī vējš būs lēns un vietām veidosies bieza migla.

Gaisa temperatūra pazemināsies līdz +14..+19 grādiem.

Dienā būs dienvidu vējš lēns līdz mērens.

Rīgā naktī gaisa temperatūra pazemināsies līdz +17..+19 grādiem.

Dienā gaiss sakarsīs līdz +29..+31°. Laika tips otrais- labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti