Eiropas Savienībā jauna Covid-19 vakcīna
Eiropas Savienībā varēs lietot arī "Moderna" vakcīnas pret Covid-19.To trešdien apstiprināja Eiropas Zāļu aģentūra un Eiropas Komisija.
Tā ir otrā Eiropā apstiprinātā vakcīna.
Līdz šim tā bija apstiprināta jau ASV, Kanādā un Izraēlā.
Vakcīnu var lietot pieaugušajiem.
Latvija šīs vakcīnas varētu saņemt nākamnedēļ.
Vakcinācijas plāns
Veselības ministrija cer, ka līdz rudenim pret Covid-19 varētu savakcinēt vairāk nekā pusi no Latvijas iedzīvotājiem.
Vakcinācijas plānu ministrija apsprieda ar ģimenes ārstiem.
Ārsti satraukti, vai pietiks darbaroku un telpu vakcinācijai pret Covid-19.
Pašvaldības gatavas palīdzēt.
Tas tāpēc, lai būtu īpaši vakcinācijas punkti novadu centros.
Pagarinās skolēnu brīvlaiku
Jaunāko klašu skolēniem ziemas brīvlaiku pagarinās vēl par divām nedēļām.
Janvāra pēdējā nedēļā 1.–4. klašu skolēni atgriezīsies skolā klātienē.
Klātienē janvāra beigās mācīsies arī izlaiduma klašu skolēni.
Viņiem šobrīd ir attālinātās mācības.
Tā trešdien pavēstīja izglītības ministre Ilga Šuplinska (Jaunā konservatīvā partija).
Par gala pārbaudes darbiem un centralizētajiem eksāmeniem vēl pagaidām skaidrības nav.
Tas atkarīgs no tā, kāda būs pandēmijas situācija valstī.
Nacionālā veselības dienesta direktors
Par Nacionālā veselības dienesta direktoru varētu kļūt Āris Kasparāns.
Šobrīd viņš ir Veselības ministrijas darbinieks.
Uz šo amatu bija atklāts konkurss.
Kasparānu vienbalsīgi atzina par uzvarētāju.
Viņa kandidatūra vēl jāapstiprina Ministru kabinetam.
Bērnu slimnīcas multene
Bērnu slimnīca izveidoja dzīvespriecīgu multenīti bērniem.
Tā palīdz pieaugušajiem ar bērniem pārrunāt, kāpēc šajā laikā svarīgi nēsāt sejas maskas.
Tajā izmantoja Jāņa Šipkēvica dziesmu, Marta Pujāta vārdus un mākslinieces Ineses Vēriņas-Lubiņas zīmējumus.
Bērnu slimnīcas ārsti saka, ka bērni ir gatavi nēsāt maskas.
Gatavojas Dziesmu svētkiem
Pēc diviem gadiem būs Vispārējie latviešu Dziesmu un deju svētki.
Koru lielkoncerta repertuārs ir zināms.
Šobrīd top noslēguma koncerta programma.
Amatieru korus aicina piedalīties aptaujā.
Tajā jāuzraksta, kādām dziesmām noteikti būtu jāskan koncertā.
Pareizticīgo Ziemassvētki
Trešdien un ceturtdien pareizticīgie svin Ziemassvētkus.
Šajās dienās notiek vairāki dievkalpojumi.
Rīgas Kristus Piedzimšanas katedrāles dievkalpojumu šovakar varēs redzēt arī Latvijas Televīzijā.
Tas būs īsi pirms pusnakts.
Asanžs paliek apcietinājumā
"WikiLeaks" dibinātājs Džūljens Asanžs paliks apcietinājumā.
Tā tas būs, kamēr Lielbritānijas tiesa izskatīs ASV apelāciju.
ASV viņu apsūdz spiegošanā un sūdzību iesniedza, jo viņu neizdeva Savienotajām Valstīm.
Tiesnese Asanžu neatbrīvoja pret drošības naudu.
Tas tāpēc, ka viņš varētu neierasties uz tiesas sēdi, kurā skatīs apelāciju.
Mēģina izpētīt Covid-19 izcelsmi
Kamēr turpinās Covid-19 pandēmija, eksperti mēģina noskaidrot, kā vīruss radās.
Vai tiešām sākums ir Ķīnas pilsētas Uhaņas dzīvnieku tirgū?
Turp plānoja braukt zinātnieki.
Ķīna, lai gan sākotnēji piekrita, tagad vizīti atteica.
Pārmetumus tā noraida, sakot, ka ekspertu vizītes detaļas nebija saskaņotas.
Hokejists Girgensons nespēlēs pusgadu

Nacionālās hokeja līgas vienības spēlētājam Zemgum Girgensonam bija augšstilba muskuļu operācija.
Laukumā viņš neatgriezīsies aptuveni sešus mēnešus.
Tas nozīmē, ka sportists maija beigās un jūnija sākumā nevarēs palīdzēt Latvijas hokeja izlasei pasaules čempionātā.
Girgensons savainojumu guva pirmdien treniņspēlē.