Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 6. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Valdība apsver iespēju samazināt PVN likmi elektrībai

Par elektrību šoziem, iespējams, būs jāmaksā mazāk.

Valdība domā elektroenerģijai samazināt pievienotās vērtības nodokļa likmi no 21% līdz 5%.

Tas nozīmē, ka iedzīvotājiem elektrības rēķins vidēji samazināsies par 13%.

Par nodokļa likmes samazināšanu elektroenerģijai valdība lems nākamnedēļ.

Laboratorija: Latvijā atklāti divi Covid-19 omikrona varianta gadījumi

Covid-19 jaunais omikrona paveids atklāts arī Latvijā.

To atklāja divos siekalu testos.

Testus nodeva divi pasažieri lidostā „Rīga” , kas atgriezās no Zviedrijas.

Ieceļojot Latvijā, testi nav obligāti jāveic.

Pasaulē pastiprina ieceļošanas ierobežojumus

Baidoties no jaunā Covid-19 paveida, valstis pastiprina ieceļošanas ierobežojumus.

Jauno Covid-19 omikrona paveidu atklāj arvien vairāk valstīs.

Par atklātiem gadījumiem ziņo jau 40 valstis.

Omikrona paveidu izplata ceļotāji, kas atgriežas savās valstīs no Dienvidāfrikas reģiona.

Dienvidāfrikā vīruss izplatījies ļoti strauji, taču mirstība no tā nav liela.

Latvijā saslimstība ar Covid-19 samazinās

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā turpina samazināties.

Aizvadītajā diennaktī infekciju atklāja 230 cilvēkiem.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits samazinājies līdz 742.

Smagi slimi ir 127.

Svētdien nomira 10 inficēti pacienti.

Patlaban visvairāk ar Covid-19 slimo Gulbenes, Siguldas un Ķekavas novadā.

Rīgā plāno atcelt biļešu iegādi pie sabiedriskā transporta vadītājiem

No nākamā gada Rīgas sabiedriskajā transportā nevarēs nopirkt biļeti.

Sabiedriskā transporta vadītājs biļetes netirgos.

Izņēmums būs 22. maršruta autobuss no lidostas.

Baltkrievija atbild uz ES sankcijām

Baltkrievija atbildējusi uz jaunākajām Eiropas Savienības sankcijām.

Baltkrievija aizliegs ievests preces un ieceļot no tām valstīm, kas ieviesušas sankcijas.

Baltkrievija pagaidām nav nosaukusi sankcijām pakļautās valstis, uzņēmumus un personas.

Zināms, ka ierobežojumi ieviesti Eiropas Savienības un Lielbritānijas aviokompānijām.

Ķīna draud ASV, ja diplomātiski boikotēs Pekinas Ziemas olimpiskās spēles

Ķīna draud ar sankcijām, ja Amerikas Savienotās Valstis nolems diplomātiski boikotēt Pekinas Ziemas olimpiskās spēles.

Diplomātiskais boikots nozīmē, ka Olimpiskās spēles neapmeklēs ASV amatpersonas, bet sportisti drīkstēs piedalīties.

Olimpisko spēļu diplomātisko boikotu domā ieviest arī Austrālija, Lielbritānija un Kanāda.

Boikots saistīts ar cilvēktiesību pārkāpumiem Ķīnā.

Austrijas kanclers Karls Nēhammers

Austrijā - jauns kanclers Nēhammers

Austrijā amatā stājies jaunais valsts kanclers.

Par to kļuvis līdzšinējais iekšlietu ministrs Karls Nēhammers.

Viņš nomainīja Aleksandru Šallenbergu, kurš amatā atradās vien divus mēnešus.

Jau pirmajā darba dienā jaunais kanclers atjaunoja Šallenbergu ārlietu ministra amatā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt