Ziņas vieglajā valodā 6. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 6. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ārkārtējo situāciju pagarinās par mēnesi un būs vēl palīdzība

Latvijā ārkārtējo situāciju pagarinās vēl par mēnesi.

Tas nozīmē, ka līdz maija vidum spēkā būs visi ierobežojumi.

Tos ieviesa Covid-19 izplatības dēļ.

Valdība palīdzēs ar pabalstiem arī ģimenēm ar bērniem, ja vecāki krīzes dēļ nestrādā, katram bērnam piešķirot 50 eiro.

Valsts palīdzību saņems arī Covid-19 krīzes skartie mediji.

Tiem plāno vairāk nekā 2 miljonus eiro.

Valdībai vēl jālemj, kuriem medijiem un kādā veidā valsts naudu piešķirs.

Rīgas domes vēlēšanas pārcels uz septembri

Valdības partijas vienojās par Rīgas domes ārkārtas vēlēšanu pārcelšanu.

Vēlēšanas notiks 5. septembrī.

Vēlēšanas bija paredzētas vasarā.

Taču ārkārtas situācijas dēļ tās jāpārceļ.

Patlaban Rīgas dome ir atlaista, bet pašvaldību vada administrācija.

Latvijā Covid-19 apstiprināts vēl 9 cilvēkiem; kopā 542 saslimušie

Pagājušā diennaktī atklāti deviņi jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19.

Kopumā līdz šim zināms par 542 inficētām personām.

Līdz šim izveseļojušies 16 cilvēki, 44 ir slimnīcā, pieci ir smagā, bet stabilā stāvoklī.

Bērnu slimnīcās būs attālinātās konsultācijas

Bērnu slimnīca turpmāk piedāvās attālinātās konsultācijas.

Saslimušo bērnu vecāki turpmāk varēs sarunāties ar ārstu pa telefonu vai video saziņā.

Būs iespējamas arī vizītes klātienē.

To noteiks ārsts.

Pacienti jau izmantojuši jauno kārtību.

Viņi ar to ir apmierināti.

Britu premjers Džonsons nonācis slimnīcā

Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons ievietots slimnīcā.

Viņš saslimis ar Covid-19.

Premjera pārstāvji saka, ka Džonsons ievietots slimnīcā piesardzības dēļ.

Līdz šim Džonsons atradās savās mājās karantīnā.

Attēlā Apvienotās Karalistes premjerminists Boriss Džonsons
Attēlā Apvienotās Karalistes premjerminists Boriss Džonsons

Vācija nosaka divu nedēļu karantīnu visiem iebraucējiem

Visiem iebraucējiem Vācijā būs jāpavada karantīnā divas nedēļas.

Jaunie noteikumi stāsies spēkā piektdien.

Izņēmums būs medicīnas darbinieki un uzņēmēji.

Eiropas Savienības robežas iebraucējiem no citām valstīm ir slēgtas.

Tāpēc jaunie noteikumi visvairāk skars Vācijas un Eiropas Savienības iedzīvotājus.

ASV ar Covid-19 saslimis tīģeris

Ņujorkā Bronksas zoodārzā tīģerim atklāts Covid-19.

Pasaulē līdz šim neviens inficējies tīģeris nebija atklāts.

Četrus gadus veco tīģerieni Nadju inficējis kāds zoodārza darbinieks.

Saslimuši arī citi tīģeri un lauvas, taču analīzes viņiem nav paņemtas.

Sagaidāms, ka visi dzīvnieki izveseļosies.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti