Ziņas vieglajā valodā 5. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 5. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija turpina apšaudīt Ukrainas pilsētas

Arī šorīt visā Ukrainā skanēja gaisa trauksme, brīdinot par iespējamiem triecieniem.

Naktī jaunus Krievijas uzbrukumus piedzīvoja Ukrainas austrumi.

Vairākos Ukrainas apgabalos šodien nebija elektrība

Krievijas uzbrukumos nopostītā energoapgādes infrastruktūra nespēj pilnībā nodrošināt visiem elektrību.

Ukrainas valdība apgalvo, ka ir bojāti aptuveni 40% energoapgādes objektu.

17 Eiropas Savienības dalībvalstis ir nosūtījušas Ukrainai 500 ģeneratorus

Tie nepieciešami elektrības un siltuma nodrošināšanai.

Eiropas Savienības enerģētikas komisāre Kadri Simsone vizītē Kijivā solīja domāt, kā vēl palīdzēt Ukrainai.

Irāna pirmo reizi atzinās, ka pārdeva Krievijai bezpilota lidaparātus

Irāna saka, ka dronus pārdeva dažus mēnešus pirms Krievijas uzbrukuma Ukrainai.

Irānas amatpersonas saka, ka tām nekas nav zināms par šo dronu izmantošanu Ukrainas bombardēšanai.

Latvijā izveidota jauna mobilā lietotne "Ziņderis"

Šī mobilā lietotne palīdzēs iemācīties atmaskot viltus ziņas.

Nepatiesas ziņas ir liela problēma visā pasaulē.

Arī Latvijā ir daudz cilvēku, kas neatšķir patiesu ziņu no viltus ziņas.

No Baltijas valstīm Latvijā tādu cilvēku ir visvairāk.

Mobilā lietotne "Ziņderis" būs pieejama jau drīzumā.

Tā paredzēta dažāda vecuma cilvēkiem, īpaši noderīga tā varētu būt skolēniem un studentiem.

Rīgā no jaunā gada visām tūristu mītnēm būs jāmaksā tūrisma nodeva

Par katru viesi dienā būs jāmaksā viens eiro.

Kopumā par katru tūristu nodeva nebūs lielāka par 10 eiro.

Gada laikā no tūrisma nodevas Rīga cer iegūt ap miljonu eiro.

Par šo naudu izveidos stāvlaukumus tūristu autobusiem, iekārtos tualetes un rīkot dažādus pasākumus.

Par tūrisma nodevu vēl būs jābalso Rīgas domei.

No nākamās nedēļas Rīgā kursēs tramvajs ar Latvijai veltītu dizainu

Tramvaja krāsojums ar Latvijas karogu tapis par godu Latvijas 104. dzimšanas dienai.

Jaunā izskata tramvajs būs redzams Rīgas ielās līdz pavasarim.

Arī šogad Rīgā Lāčplēša dienā (11. novembrī) militārā parāde nenotiks

Militāro parādi rīkos 18. novembrī Latvijas proklamēšanas gadadienā.

Parādē piedalīsies gan Latvijas, gan sabiedroto valstu karavīri un militārā tehnika

Šorīt vietām Latvijas austrumos bija uzsnidzis pirmais sniegs

Nelielu sniegu novēroja Rēzeknes un Gulbenes apkaimē.

Šorīt no rīta bija arī zemākā gaisa temperatūra kopš pavasara.

Alūksnē no rīta bija -3 grādi

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms lielākoties mākoņains laiks.

Naktī daudzviet, dienā vietām līs, valsts austrumu rajonos lokāli iespējams arī neliels slapjš sniegs.

Atsevišķos rajonos izveidosies bieza migla.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 4-9 m/s. Gaisa temperatūra naktī 3…7°, austrumu rajonos 0…3°.

Dienā 7…12°, austrumos 5…8°.

Rīgā mākoņains laiks.

Naktī lietus.

Dienvidu, dienvidrietumu 3-8 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 5…6°, dienā 9…10°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti