Ziņas vieglajā valodā 5. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. martā.

Ziņas vieglajā valodā 5. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Saeimā spriež par novadu reformu

Deputāti ceturtdien, 5. martā, sprieda par pašvaldību maiņu Latvijā.

No 119 jau esošajām pašvaldībām plāno izveidot 40 lielākas pašvaldības.

Vairākām pašvaldībām vajadzēs apvienoties.

Ne visiem tas patīk.

Tāpēc ceturtdien notika arī protesta akcijas.

Cilvēki protestēja, ar traktoriem lēni braucot pa ceļiem.

Deputāti lēmumu par pašvaldību maiņu vēl nepieņēma.

Par pašvaldību reformu deputāti turpinās lemt piektdien.

TM piedāvā atcelt nodokli primārajam mājoklim no 2022. gada

Tieslietu ministrija (TM) vēlas pēc diviem gadiem atcelt nodokli par primāro cilvēka mājokli.

Primārais mājoklis ir mājoklis, kas cilvēkam pieder un kurā viņš ir deklarējis savu dzīvesvietu.

Tieslietu ministrija vēlas mainīt esošo likumu.

Tajā nodoklis par primāro mājokli ir paredzēts.

Pēc likuma maiņas primārajiem mājokļiem noteiktā vērtībā nekustamā īpašuma nodokli nebūtu jāmaksā.

Pagājušajā gadā vairāk nekā 40 000 cilvēku parakstīja iesniegumu par šī nodokļa atcelšanu vienīgajam mājoklim.

Ļauj sākt izmeklēšanu par iespējamiem kara noziegumiem Afganistānā

Pasaulē drīkst turpināt izmeklēšanu par iespējamiem kara noziegumiem Afganistānā.

Tā ceturtdien, 5. martā, nolēma Starptautiskā krimināltiesa.

Ar šādu krimināltiesas spriedumu izbeidzas iepriekšējais šīs tiesas spriedums.

Tas bija pretējs.

Tātad tas neļāva šādu izmeklēšanu.

Sagaidāms, ka izmeklēs uzbrukumus Afganistānas iedzīvotājiem un viņu ieslodzīšanu.

Izmeklēs arī nāvessodus, kas notika bez tiesas.

Rīgā pēc ziemas sāk uzkopt ielas

Atbildīgie dienesti sāk pēc ziemas uzkopt Rīgas ielas.

Ielu brauktuves un tiltus attīra no smiltīm.

Sakopj arī sabiedriskā transporta pieturas.

Šogad šos pavasara darbus sāk agrāk nekā citus gadus.

Tas saistīts ar salīdzinoši silto laiku.

No sākuma sakops lielās ielas.

Dienesti patlaban strādā Jūrmalas gatvē, Kalnciema ielā, Dzelzavas ielā, Brīvības ielā, Lielvārdes ielā, Maskavas ielā, kā arī Vecrīgā.

Pēc šo ielu sakopšanas sakops mazākas ielas.

Rīgā par ielu uzturēšanu ir atbildīgi divi uzņēmumi – "Daugavas labā krasta uzturētājs" un "Daugavas kreisā krasta uzturētājs".

"Muzikālā banka" notiks Daugavpilī

Nākamgad konkursa "Muzikālā banka" noslēguma ceremonija notiks Daugavpilī.

Tā būs jau trešā reize, kad šis konkurss notiks Daugavpilī.

Ceturtdien, 5. martā, par konkursa noslēguma ceremonijas vietu vienojās Latvijas Radio un Daugavpils pašvaldība.

„Muzikālā banka” ir Latvijas Radio rīkots konkurss.

Konkursā izvēlas labākās dziesmas, kas iepriekšējā gadā skanējušas Latvijas Radio 2.

Šogad "Muzikālajā bankā" uzvarēja dziedātājs Dons ar dziesmu "Es nāktu mājās".

Bendika Pasaules kausa sprintā nesašauj trīs mērķus un paliek bez punktiem

Latvijas biatloniste Baiba Bendika ceturtdien ierindojās 44. vietā Pasaules kausa posmā.

Sacensības notika Vācijas pilsētā Rūpoldingā.

Bendika trasē devās ar devīto numuru.

Sacensībās piedalījās 99 biatlonistes.

Sacensībās uzvarēja Denīze Hermana no Vācijas.

Piektdien notiks sacensības sprintā vīriešiem.

Sestdien būs stafetes sievietēm un vīriešiem.

Svētdien notiks sacensības ar kopēju startu.

Latvijas komandā ir sportisti Andrejs Rastorgujevs, Roberts Slotiņš, Aleksandrs Patrijuks, Edgars Mise, Baiba Bendika, Jūlija Matvijenko un Ieva Pūce.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti