Ziņas vieglajā valodā 5. maijā

Ziņas vieglajā valodā 5. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 5. maijāAgnese Vasermane

    Aizvadītajā diennaktī miris viens Covid-19 slimnieks; neviena saslimušā

    Pagājušajā diennaktī Latvijā neatklāja nevienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.

    Analīzes veica gandrīz 700 cilvēkiem.

    Taču slimnīcā nomira viens ar Covid-19 saslimis cilvēks.

    Tas bija pacients vecuma grupā no 85 līdz 90 gadiem.

    Papildus Covid-19 viņam bija arī vairākas citas nopietnas saslimšanas.

    Ārkārtējo situāciju Latvijā atcels pamazām

    Ārkārtējā situācija Latvijā ir jāatceļ pamazām.

    Tā norāda ministru prezidents Krišjānis Kariņš no partijas „Jaunā Vienotība”.

    Šobrīd Latvija ar Covid-19 tiek galā labi, norāda premjerministrs.

    Taču citās valstīs situācija ar vīrusu ir daudz sliktāka.

    Pret Covid-19 nav arī zāļu un vakcīnas.

    Vakcīnas izstrādei piešķir 7,4 miljardus eiro

    Pasaules lielākās valstis piešķirs ļoti daudz naudas vakcīnas izstrādāšanai pret Covid-19.

    Vakcīnas izstrādei piešķirs vairāk nekā 7,4 miljardus eiro.

    Šī nauda būs tikai sākums ilgākai cīņai pret Covid-19.

    Tā paziņoja Eiropas Komisija.

    Tāpat ir jāpanāk, lai šī vakcīna ir pieejama visiem.

    Valdība lems par iespējamu masku valkāšanu

    Iespējams, drīzumā publiskās vietās Latvijā būs jānēsā sejas aizsargmaskas.

    Par to šonedēļ lems valdība.

    Maskas Covid-19 izplatības laikā ir dārgākas nekā parasti.

    Tāpēc cilvēkiem var būt grūtības maskas nopirkt.

    Tā pieļauj aptiekāri.

    Vienreizlietojamās medicīniskās maskas maksā no 70 centiem līdz vienam eiro.

    Nemedicīniskās maskas ir lētākas, bet tās nav tik drošas.

    Rīgā sāks atslēgt apkuri

    Šonedēļ sāks atslēgt apkuri Rīgas ēkām, kuras apsaimnieko uzņēmums "Rīgas namu pārvaldnieks".

    Apkuri atslēdz, jo laiks kļuvis pietiekami silts.

    Apkuri visām Rīgas ēkām atslēgs līdz svētdienai, 10. maijam.

    Pagājušogad apkuri sāka atslēgt agrāk – aprīļa beigās.

    Pagājušogad bija siltāks pavasaris.

    Kaspars Vanags

    Stradiņa medicīnas vēstures muzeju vadīs Kaspars Vanags

    Stradiņa medicīnas vēstures muzeja vadītājs būs Kaspars Vanags.

    Viņš ir mākslas zinātnieks.

    Medicīnas muzeja vadītāju izvēlējās konkursā.

    Pieteicās seši kandidāti.

    Taču žūrija vienbalsīgi izvēlējās Kasparu Vanagu.

    Medicīnas muzeja vadītāja amatā viņš sāks strādāt no 1. jūnija.

    Iepriekšējā Medicīnas muzeja vadītāja bija Edīte Bērziņa.

    Viņa aizgāja no amata pēc pašas vēlēšanās.

    Pārcelts pasaules čempionāts paravieglatlētikā

    Pasaules čempionāts paravieglatlētikā notiks 2022. gadā, ziņo Starptautiskā Paralimpiskā komiteja.

    Čempionāts bija plānots nākamvasar.

    Sacensības notiks Japānas pilsētā Kobē.

    Tas būs desmitais pasaules čempionāts paravieglatlētikā.

    Plānots, ka sacensībās piedalīsies aptuveni 1300 sportistu no 100 valstīm.

    Jānis Lūsis, 2016. gada novembris

    Atvadījās no šķēpmetēja Jāņa Lūša

    Šodien Rīgas krematorijā notika atvadīšanās no leģendārā latviešu šķēpmetēja Jāņa Lūša.

    Viņš aizgāja mūžībā 80 gadu vecumā pēc ilgas slimības.

    Jānis Lūsis savā mūžā piedalījās četrās olimpiskajās spēlēs.

    Viņš ieguva trīs olimpiskās medaļas - zeltu, sudrabu un bronzu.

    Jānis Lūsis četras reizes kļuva par Eiropas čempionu, 12 reizes bija PSRS čempions, 10 reizes bija Latvijas čempions.

    Divas reizes Lūsis sasniedza pasaules rekordu šķēpa mešanā.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti