Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijā. 

Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijāAgnese Vasermane

 

 

Pašizolācija nav jāievēro arī ceļotājiem no Maltas un Spānijas

Pēc ierašanās Latvijā no Spānijas un Maltas cilvēkiem vairs nav divas nedēļas jāpaliek mājās jeb pašizolācijā.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Spānijā un Maltā ir samazinājies ar Covid-19 saslimušo skaits.

Pašizolācija joprojām ir jāievēro, ja iebrauc Latvijā no Īrijas, Beļģijas, Portugāles, Lielbritānijas un Zviedrijas.

 

Covid-19 infekcija Latvijā apstiprināta vēl trim cilvēkiem

Latvijā vakar atklāja trīs jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Veica apmēram tūkstoti analīžu.

Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Kopumā slimnīcā ar Covid-19 ārstējas 10 cilvēku.

Trim no viņiem ir smaga slimības gaita.

Nevienu jaunu pacientu ar Covid-19 vakar slimnīcā neievietoja.

 

Rīgā iegruva ielas segums

Ģertrūdes ielā BMW iegāžas bedrē, 05.06.2020

Šodien iegruva ielas segums Rīgā, Ģertrūdes ielā 14.

Izveidojās bedre.

Tajā iebrauca divas automašīnas.

Viena no bedres tika laukā pati.

Otra iestiga.

Negadījumā neviens cilvēks necieta.

Ģertrūdes ielas posmā starp Brīvības un Tērbatas ielu bija slēgta satiksme.

Iela iegruva ūdensvadu pārbaužu laikā.

 

Rīgā būs astoņas peldvietas

Šogad Rīgā cilvēkiem būs astoņas oficiālas peldvietas.

Tā informē Rīgas dome.

Oficiāla peldvieta ir drošāka par neoficiālu.

Oficiālās peldvietās ir pārbaudīta ūdens kvalitāte un izvietotas dažādas norādes.

Šovasar oficiālas peldvietas Rīgā ir Vecāķos, Lucavsalā, Vakarbuļļos, Daugavgrīvā, Rumbulā, pie Ķīšezera, Bābelīša ezera un Ķīpsalā.

 

Turpinās "Brexit" sarunas 

Lielbritānija un Eiropas Savienība turpina apspriest attiecības pēc Lielbritānijas izstāšanās no Eiropas Savienības.

Šonedēļ notika jau ceturtās šādas sarunas.

Koronavīrusa izplatības dēļ amatpersonas sarunājas internetā.

Taču arī šīs sarunas beidzās bez rezultātiem.

Lielbritānija no Eiropas Savienības izstājās šā gada sākumā.

Taču daudzas svarīgas vienošanās joprojām nav panāktas.

 

Sākas Polijas un ASV militārās mācības

Polijā šodien sākās kopīgas Polijas un Amerikas karavīru mācības.

Mācībās piedalās apmēram 6000 karavīru.

Mācībās būs 100 tanku un vairākas citas kaujas mašīnas.

Karavīru mācības ilgs divas nedēļas – līdz 19.jūnijam.

Mācību mērķis ir stiprināt Polijas un citu valstu drošību.

 

Ierobežota degvielas noplūde aiz Ziemeļu polārā loka

Glābšanas dienesti Krievijā ir ierobežojuši degvielas noplūdi aiz Ziemeļu polārā loka.

Tur pirms nedēļas sabruka degvielas tvertne.

Upē ieplūda ļoti daudz degvielas.

Seši tūkstoši tonnu degvielas nonāca arī augsnē.

Tas ir ļoti daudz, bažījas vides speciālisti.

Degvielas noplūde ir lielākā šāda vides katastrofa šajā reģionā.

Šajā vietā ir izsludināta ārkārtējā situācija. Vides

sakopšanas darbos iesaistīti aptuveni 100 cilvēku.

 

Čehijā varēs ieceļot Austrijas un Vācijas iedzīvotāji

Čehija no šodienas ļauj valstī ieceļot Austrijas un Vācijas iedzīvotājiem.

Tās ir Čehijas kaimiņvalstis.

Cilvēki varēs bez ierobežojumiem ceļot arī uz Ungāriju.

Vakar Čehija atvēra robežas arī Slovākijas iedzīvotājiem.

 

Porziņģis atsācis trenēties Nīcas sporta hallē

Basketbolists Kristaps Porziņģis atsācis trenēties Nīcas sporta hallē.

Tā atrodas Nīcas pagastā.

Porziņģis trenējas, lai varētu atsākt spēlēt Nacionālajā basketbolā asociācijā jeb NBA.

Viņš ir NBA komandas Dalasas "Mavericks" centra spēlētājs.

Šobrīd spēles nenotiek.

Tās atcēla koronavīrusa izplatības dēļ.

Spēles plāno atsākt 31.jūlijā.

Spēles notiks Orlando.

Tā ir pilsēta Amerikā.

 

Laika ziņas

Rīt gandrīz visā Latvijā būs īslaicīgs lietus.

Naktī vietām arī stiprs lietus un pērkona negaiss.

Rīt dienā starp mākoņiem uzspīdēs arī saule.

Pūtīs dienvidu puses vējš, rīt dienā brāzmās līdz pat 20 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt +10..+15 grādu.

Rīt dienā no +14..+17 grādiem Kurzemē līdz +21..+23 grādiem Latgalē.

Laika tips: 2., labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt