Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 5. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā fiksēti karstuma rekordi

Latvijā šodien 16 novērojumu stacijās fiksēja karstuma rekordu. Pāvilostā gaisa temperatūra sasniedza 30,5 grādus.Tas ir jauns nacionāla mēroga rekords. Arī rīt valstī gaidāma tveice.

Tā prognozē sinoptiķi.

Latvijai jāsamazina nodokļu slogs iedzīvotājiem ar maziem ienākumiem

Tas jānovirza uz kapitālu un īpašumu. Tāpat nepieciešami risinājumi minimālo pabalstu un vecuma pensiju jautājumos. Vēl - jāveicina mājokļu un transporta pieejamība.

Tā norāda Eiropas Komisija. Rekomendācijas saistītas arī ar izglītības un veselības nozari.

Saeimai līdz Jāņiem jānodrošina „Moneyval” ieteikumu izpilde

Tad Latvijā būs sakārtots finanšu sektors. Tā uzskata premjers Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības”. Pretējā gadījumā valsti iekļaus „pelēkajā sarakstā”.

„Latvijas dzelzceļa” padome šodien nelēma par valdes likteni

Padome norāda uz informācijas trūkumu. Pārmetumus akciju sabiedrības vadībai iepriekš izteica satiksmes ministrs Tālis Linkaitis no „Jaunās konservatīvās partijas”.

Pret viņu „Latvijas dzelzceļa” valde vērsās policijā. Iemesls ir neslavas celšana.

Atbalsta Zakatistova izdošanu

Saeimas komisija atbalstīja Ata Zakatistova kriminālvajāšanu. Viņš pārstāv partiju „KPV LV”.

Tomēr gala lēmumu par šo jautājumu rīt pieņems parlaments.

VID pārbauda "Kolonnu"

Valsts ieņēmumu dienests veica procesuālas darbības „Kolonnā”. Tās saistītas ar aizdomām par nedeklarētu naudu skaistumkopšanas uzņēmumā. Tā liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija.

Eiropas Komisija izteica brīdinājumu Itālijai par parādsaistībām

Tās šobrīd sasniedz 2,3 triljonus eiro. Iepriekš komisija prasīja izmaiņas šā gada budžeta plānā.

Itālija to ignorēja. Tādējādi starp Briseli un Romu ir domstarpības.

Sudānā bojā gājušo skaits pieaudzis līdz 100 cilvēkiem

Tā raksta britu raidorganizācija BBC. Sadursmes notika pirmdien. Tad protestu pret militāro padomi izkliedēja drošības spēki.

Dānijā šodien notiek parlamenta vēlēšanas.

Balsojumā zaudējumu prognozē koalīcijai, savukārt uzvaru – opozīcijai.

Līderpozīcija gaidāma sociāldemokrātiem. Partija uzmanības centrā izvirzīja klimata un labklājības jautājumus.

Briedis cīnīsies par čempiona jostu

Latvijas bokseris Mairis Briedis aizvadīs cīņu par Pasaules Boksa padomes čempiona jostu.

Viņa pretinieks pirmā smagā svara kategorijā būs polis Kšištofs Glovackis. Pasaules boksa supersērijas pusfināla duelis gaidāms nākamnedēļ.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti