Ziņas vieglajā valodā 5. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 5. februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Jaunatklāto Covid-19 gadījumu skaits virs 10 000

Jauno Covid-19 gadījumu skaits diennaktī atkal pārsniedz 10 tūkstošus.

Reģistrēti vēl vairāk nekā 10,5 tūkstoši inficēto, 11 slimnieki miruši.

Laboratorijās pārbaudīja vairāk nekā 27 tūkstošus izmeklējumu, no tiem pozitīvi bija gandrīz 39%.

Taču par vairākiem desmitiem samazinājās Covid-19 slimnieku skaits slimnīcās.

Tajās tagad ārstējas nedaudz virs 900 pacientu.

Pamatdiagnoze Covid-19 ir vairāk nekā pusei.

 

Igaunijā un Lietuvā arī vairāki tūkstoši Covid-19 gadījumu

Igaunijā vairāk nekā puse no visiem diennaktī pārbaudītajiem Covid-19 izmeklējumiem ir pozitīvi.

Tie ir gandrīz 8000. Miruši trīs slimnieki.

Testus tur veic mazāk, un jauno gadījumu skaits ir mazāks nekā pie mums. 

Lietuvā arī pozitīvo skaits tuvojas pusei, bet tur laboratorijas izmeklē daudz vairāk paraugu.

Lietuvā vēl vairāk nekā 14 tūkstošiem cilvēku atklāja Covid-19. 14 sirgstošie miruši.

 

NATO stiprina klātbūtni Austrumeiropā

NATO sāk stiprināt klātbūtni Austrumeiropā.

Polijā ieradušies pirmie amerikāņu karavīri.

Karavīru skaitu Igaunijā plāno palielināt arī Apvienotā Karaliste.

Krievija domā, ka tas ir destruktīvi un palielina saspīlējumu.

Savukārt Harkovā aptuveni pieci tūkstoši cilvēku pulcējās vienotības gājienā.

Tajā dalībnieki uzsvēra pilsētas uzticību Ukrainas vienotībai.

 

Grieķijā ceļotājiem ar Covid-19 sertifikātu neprasīs testu

Grieķijā Covid-19 testu varēs neveikt ceļotāji ar Eiropas vakcinācijas sertifikātu.

Šāda kārtība paredzēta no pirmdienas, 7.februāra.

Amatpersonas tā cer stimulēt valsts tūrismu.

Vasaras tūrisma sezona tur sāksies 1.martā.

 

34 cilvēkiem liedz nelikumīgi šķērsot Latvijas-Baltkrievijas robežu

Robežsardze piektdien novērsa 34 cilvēku mēģinājumu nelikumīgi šķērsot Latvijas-Baltkrievijas robežu.

Aizturēto nav.

Kopš augustā pierobežā izsludināja ārkārtējo situāciju, no šādas rīcības atturēti gandrīz 5700 cilvēku.

 

Latvijas sportisti startē olimpiskajās spēlēs

sestdien, 5.februārī, Pekinas olimpiskajās spēlēs startēja četri Latvijas sportisti.

Vislabāk veicās kamaniņu braucējiem, kuriem bija pirmie divi braucieni.

Kristers Aparjods un Gints Bērziņš dienu noslēdza pirmajā sešiniekā.

Savukārt Artūrs Dārznieks bija 22.

Trešais un noslēdzošais ceturtais brauciens paredzēts rīt.

Šorttrekistam Robertam Krūzbergam priekšsacīkšu slidojums neizdevās, kā plānots.

Viņš ceturtdaļfinālam nekvalificējās.

Startēt bija paredzēts arī slēpotājai Patrīcijai Eidukai.

Tas nenotika, jo viņai bija neskaidri Covid-19 testu rezultāti.

Tikai pēc diviem negatīviem testiem pēc kārtas viņa varēs izkļūt no izolācijas.

 

Pekinā sadala pirmās medaļas

Pēc pirmajām sacensībām olimpiskajās spēlēs pagaidām visvairāk zelta medaļu ir Norvēģijai.

15 kilometru skiatlonā uzvarēja Norvēģijas distanču slēpotāja Terēze Juhauga.

Kā arī uzvara norvēģiem bija jauktajā stafetē biatlonā.

Pa vienai zelta medaļai arī Slovēnijai, Nīderlandei, Zviedrijai un mājiniecei Ķīnai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti