Ziņas vieglajā valodā 5. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 5. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. decembrīPārsla Saktiņa

Veikalos ierobežojumi Covid-19 dēļ

Šodien veikalos varēja nopirkt tikai pārtiku, higiēnas preces, dzīvnieku barību, preses izdevumus un sabiedriskā transporta biļetes.

Valdība ierobežojumus ieviesa Covid-19 dēļ , lai samazinātu cilvēku drūzmēšanos. Veikalos saka, ka pircēju skaits šodien bija līdzīgs kā citās brīvdienās. Nekādas nekārtības nenotika. Pircēji izturējās mierīgi un ar sapratni.

Uz Latvijas robežas pastiprinās iebraucēju kontroli

No pirmdienas uz Latvijas robežas pastiprinās iebraucēju kontroli. Pastiprināta kontrole nepieciešama, lai ieceļotāji Latvijā neizplatītu Covid-19.

Robežsargi prasīs, vai ir aizpildīta Covid pase un saņemts speciālais kods.

Lai varētu pārbaudīt vairāk iebraucēju, robežsargiem palīdzēs zemessargi. Taču pārbaudes var aizkavēt robežas šķērsošanu.

Latvijā atklāti daudzi jauni Covid-19 gadījumi

Arī aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja ļoti daudz jaunus Covid-19 gadījumus. Inficēšanos apstiprināja teju 800 cilvēkiem.

No vīrusa izraisītām komplikācijām nomira 11 cilvēki.

Arī kaimiņvalstīs ļoti daudz saslimušo. Lietuvā Covid-19 atklāja vēl gandrīz 2900 un 21 saslimušais miris.

Igaunijā Covid-19 atklāts 561 cilvēkam un reģistrēts vēl viens nāves gadījums.

Maskavā sāk vakcinēt cilvēkus pret Covid-19

Krievijas galvaspilsētā Maskavā šodien sāka vakcinēt cilvēkus pret Covid-19. Par vakcīnu nav jāmaksā. Vakcīna ir radīta Krievijā. Tās nosaukums ir "Sputņik V".

Medicīnas darbinieki gan saka, ka vakcīna nav līdz galam izpētīta. Tāpēc ir šaubas, cik tā ir efektīva un droša.

Pasaulē turpina pieaugt saslimstība ar Covid-19

Daudzviet pasaulē turpina pieaugt saslimstība ar Covid-19, un valdības gatavojas ieviest stingrākus ierobežojumus.

ASV slimnīcās atrodas vairāk nekā 100 tūkstoši pacientu. Kalifornijas štata vadība paziņojusi, ka pēc pāris nedēļām slimnīcās varētu pietrūkt gultasvietu reanimācijas nodaļā.

Inficēto skaits strauji pieaudzis arī Floridā, Ņujorkā un Teksasā.

Turpinās ES un Lielbritānijas sarunas par attiecībām pēc "Brexit"

Eiropas Savienības (ES) un Lielbritānijas delegācijas svētdien Briselē turpinās sarunas par attiecībām pēc "Brexit". To šodien paziņoja Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena pēc telefonsarunas ar Apvienotās Karalistes premjerministru Borisu Džonsonu.

Vakar abas delegācijas sarunas pārtrauca un paziņoja, ka vienošanās nav panākta un ir lielas domstarpības svarīgos jautājumos par konkurenci, konfliktu risināšanu un zvejniecību.

Kā tagad norādījusi Leiena, neraugoties uz būtiskām domstarpībām, sarunas turpināsies.

Policija atzīmē 102. gadadienu

Valsts policija šodien atzīmē 102. gadadienu. Covid-19 dēļ nenotiek svinīgi sarīkojumi, kuros parasti sveic labākos policistus. Amatpersonas policistus apsveica sociālajā tīklā "Facebook". Amatpersonas novēlēja policistiem izturību un veselību.

Šis gads ir bijis pilns ar izaicinājumiem, bet policija ir stipra un ar visu tiek galā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt