Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 5.augustāPārsla Saktiņa

Krāpšanā apsūdzētajam Saeimas deputātam Adamovičam piespriež 6000 eiro sodu

Tiesa piesprieda sodu Saeimas deputātam Aldim Adamovičam no “Jaunās Vienotības”. 

Tiesa uzskata, ka deputāts izkrāpa no valsts kompensācijas naudu par transporta un dzīvojamo telpu īri. 

Deputātam jāatdod izkrāptā nauda vairāk nekā 3500 eiro un jāsamaksā soda nauda 6000 eiro. 

Adamovičs vairāk nekā gadu nevarēs būt Saeimas deputāts. 

Adamovičs tiesas spriedumam nepiekrīt un to pārsūdzēs.

Sāk administratīvo lietu pret Gobzemu par nesankcionētu protestu pret “obligātu vakcināciju”

Pret Saeimas deputātu Aldi Gobzemu no "Likums un kārtība" policija sākusi administratīvā pārkāpuma procesu. 

Deputātu vaino neatļautas protesta akcijas rīkošanā. 

Trešdien Rīgā vairāki simti cilvēku protestēja pret "obligātu vakcināciju". 

Policijā uzsver, ka cilvēki neievēroja epidemioloģiskos noteikumus un apdraudēja sevi un citus.

Latvijā atklāj vēl 70 Covid-19 inficēšanās gadījumu

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 70 jauni Covid-19 gadījumi. 

Mirušo saistībā ar infekciju nav. 

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs pieaudzis līdz 45,4. 

Slimnīcās ir 48 Covid pacienti, 7 ir smaga slimības gaita.

Latvijā ir viens no zemākajiem saslimstības ar Covid-19 rādītājiem Eiropā. 

Visvairāk cilvēki patlaban slimo Kiprā un Spānijā. 

Vismazāk saslimušo pašlaik atklāj Polijā. Latvija vienīgā no Baltijas valstīm ir atzīta par ceļotājiem drošu valsti, kurā ir zems Covid-19 risks.

Turcijā un Grieķijā plosās plaši ugunsgrēki  

Ugunsgrēka dzēšana Grieķijā

Turcijā un Grieķijā nerimst plaši savvaļas ugunsgrēki.

Turcijā nodegušas simtiem ēku. Tūkstošiem cilvēku palikuši bez mājām. 

Kādā no Turcijas provincēm pēdējā brīdī no liesmām izdevās izglābt spēkstaciju.

Grieķijā ugunsgrēks apdraud Olimpiju. Tā ir vieta, kur radās olimpiskās spēles. 

Liels ugunsgrēks plosās Evijas salā.

Arī Itālijas dienvidos nedēļām ilgi nerimst mežu ugunsgrēki. Bet Itālijas ziemeļos tagad sākušās spēcīgas lietavas. 

Pārplūdušas upes un ezeri. Zemes nogruvumu dēļ slēgti ceļi. 

Pilsētās iedzīvotājus aicina izbraukt savas automašīnas no pazemes stāvvietām un gatavoties plūdiem.

Pļaviņš/Točs piekāpjas norvēģiem un cīnīsies par bronzas medaļu   

Latvijas pludmales volejbolisti Mārtiņš Pļaviņš un Edgars Točs Tokijas olimpiskajās spēlēs zaudēja norvēģiem. 

Abi mūsu sportisti atzīst, ka pretinieki norvēģi ļoti labi spēlē un ir pelnījuši būt finālā. 

Pļaviņš un Točs sestdien cīnīsies par trešo vietu un bronzas medaļām. 

Šoreiz latviešu pretinieki būs sportisti no Kataras. 

Par bronzas medaļu cīnīsies sieviešu pludmales volejbolistes

Tokijas olimpiskajās spēlēs četros no rīta pēc Latvijas laika par bronzas medaļu cīnīsies Latvijas pludmales volejbolistes Tīna Graudiņa un Anastasija Kravčenoka. 

Viņu pretinieces būs šveicietes. 

Par medaļu cīnīsies arī šķēpmetēja Madara Palameika, bet 50 kilometru soļošanā piedalīsies divi Latvijas soļotāji Ruslans Smolonskis un Arnis Rumbenieks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt