Ziņas vieglajā valodā 5. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Diviem Murjāņu sporta ģimnāzijas audzēkņiem apstiprināta saslimšana ar Covid-19

Diviem Murjāņu sporta ģimnāzijas riteņbraucējiem apstiprināta saslimšana ar Covid-19.

Abi saslimušie šobrīd ir izolēti.

Saslimušie sportisti nesen piedalījušies vairākās sacensībās, tai skaitā arī Lietuvā un Igaunijā.

Epidemiologi šobrīd apzina vietas, kur sportisti bijuši, lai saprastu, kur viņi saslimuši un cik cilvēkus iespējams inficējuši.

Lai slimība neizplatītos tālāk, piesardzības dēļ ir atcelts šodien paredzētais Latvijas Kausa posms riteņbraukšanā Biķernieku trasē.


Lielajās skolās pilnībā atsākt mācības klātienē, visticamāk, vēl nevarēs

Latvijas lielajās skolās pilnībā uzsākt mācības klātienē no septembra, visticamāk, nevarēs.

Tā Latvijas Radio saka skolu direktori.

Viņi jau domā, kā bērniem mācīties tā, lai tie nevarētu viens otru aplipināt ar koronavīrusu.

Direktori vēl gaida padomus no pilsētas vadības.

Direktoriem ir doma klasēm notiek atšķirīgus stundu un starpbrīžu laikus, lai bērni pēc iespējas mazāk satiktos.

Kā arī dažāda dienās bērni mācīsies mājās un uz skolu nebūs jāiet.

 

Pēc sprādziena Beirūtā bez mājām palikuši 300 000 iedzīvotāju.

Libānā, Beirūtas ostā noticis milzīgs sprādziens.

Tas nopostījis pusi pilsētas.

Miruši vairāk nekā 135 cilvēki un aptuveni 5000 ievainoti.

Bez mājām palikuši līdz 300 tūkstošiem iedzīvotāju.

Ostā eksplodēja 2750 tonnas lauksaimniecības mēslojuma amonija nitrāta.

Sprādziens bija tik spēcīgs, ka to varēja dzirdēt pat 200 kilometru attālumā.

Vai tas bijis negadījums, vai speciāli izraisīts sprādziens – nav zināms.

Valstis visā pasaulē izsaka līdzjūtību Libānai un organizē tai palīdzību.

Arī Latvijā ir vietas, kur tiek glabāts liels daudzums sprādzienbīstamā lauksaimniecības mēslojuma.

To drošību pārbauda Valsts vides dienests.

Viņi saka, ka Latvijas uzglabāšanas vietas ir vienas no drošākajām Eiropā.

 

Svarcēlāja Rebeka Koha atvadās no sporta

Latvijas svarcēlāja Rebeka Koha nolēmusi pamest profesionālo sportu un pievērsties ģimenes dzīvei.

Tā viņa pateikusi Latvijas Olimpiskajai komitejai.

Līdz mēneša beigām Koha sola rakstiski apliecināt sporta pamešanu un arī atteikties no naudas, kuru par treniņiem saņem Latvijas labākie sportisti.

Pērn Bukarestē Koha jau otro gadu pēc kārtas tika kronēta par Eiropas čempioni.

 

Laika ziņas

Šonakt un rīt dienā Latvijā lietus nebūs.

Būs lēns vējš.

Gaisa temperatūra šonakt +9…+14 grādi, piekrastē līdz +17 grādiem, rīt dienā +22…+27 grādiem, vietām piekrastē vēsāks.

Rīgā šonakt un rīt dienā bez lietus.

Pūtīs lēns vējš ar ātrumu 2-5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +12…+14 grādi, rīt dienā +25…+27 grādi.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti