Ziņas vieglajā valodā 5. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 5. augustā.

 

Ziņas vieglajā valodā 5.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Latvijā bija auksta nakts

Pagājušā nakts Latvijā bija ļoti auksta.
Vairākās Latvijas vietās pārspēts arī 5. augusta aukstuma rekords.
Tā informē Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs.

5. augusta aukstuma rekords pārspēts septiņās vietās Latvijā - Rēzeknē, Alūksnē, Daugavpilī, Skrīveros, Stendē, Liepājā un Rucavā.
Šonedēļ laiks Latvijā kļūs nedaudz siltāks.
Tā prognozē sinoptiķi.

Latvijā sākas NATO mācības

Pirmdien, 5. augustā, Latvijā sākās NATO mācības.
Karavīri trenējas ar helikopteriem.
Gaisā virs Latvijas teritorijas lidos ASV bruņoto spēku helikopteri.
Helikopteri lidos virs Lielvārdes, Ādažiem un Kurzemes.
Karavīri atvainojas visiem, kam šie lidojumi traucē.
Troksnis nebūs ilgs, sola karavīri.

Krievijā aizdegās munīcijas noliktava

Krievijā aizdegās armijas munīcijas noliktava.
Sākušies sprādzieni.
Negadījums notika Krievijā, Krasnojarskas novadā.
Glābēji aicina doties prom no mājām netālu dzīvojošos cilvēkus.
Kopumā evakuēties aicinās 11 000 iedzīvotāju.
Cietuši vairāki cilvēki.
Iespējams, ir arī bojā gājušie.
Sprādzieni izsituši vairākām mājām logus.

Sludinās konkursu uz Okupācijas muzeja direktora amatu

Konkursu uz Latvijas Okupācijas muzeja direktora amatu izsludinās pēc divām nedēļām.
Tā ziņo Okupācijas muzeja vadība.
Pašlaik Okupācijas muzeja direktors ir Gunārs Nāgels.
Viņš ir iesniedzis atlūgumu un Okupācijas muzeju vadīs līdz 20. augustam.
Okupācijas muzeja direktora amatā Nāgels bija piecus gadus.

Notika pirmais basketbola izlases treniņš Štelmahera vadībā

Roberts Štelmahers
Roberts Štelmahers

Pirmdien, 5. augustā, notika pirmais Latvijas vīriešu basketbola izlases treniņš, kuru vadīja jaunais komandas treneris Roberts Štelmahers.
Štelmaheru par Latvijas Basketbola izlases galveno treneri ievēlēja pagājušajā ceturtdienā, 1. augustā.
Iepriekš Latvijas basketbola izlasi trenēja Arnis Vecvagars.

Mesi savainojis kāju

Lionels Mesi
Lionels Mesi

Spānijas futbola komandas "Barcelona" kapteinis Lionels Mesi treniņā savainojis kāju.
Negadījums noticis tikai divas nedēļas pirms nākamās sezonas sākuma.
Futbolistam, visticamāk, nāksies izlaist sezonas sākumu.
Mesi ir guvis labās kājas muskuļa traumu. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti