Ziņas vieglajā valodā 4.decembrī

Ziņas vieglajā valodā 4.decembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 4.decembrīDace Simanoviča


    NATO valstu līderi apstiprina Baltijas un Polijas aizsardzības plānu

    NATO līderi trešdien, 4.decembrī, apstiprināja jaunus aizsardzības plānus Polijai un Baltijas valstīm.
    Par pieņemto lēmumu informēja NATO ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs.

    Plānu atbalstīja, neskatoties uz Turcijas iebildumiem.
    Turcijas prezidents Redžeps Tajips Erdogans iepriekš sacīja, ka nepiekritīs plānam.
    Turcija vēlas NATO atbalstu Ankaras bažām par Sīrijas kurdu kaujiniekiem.

    Artis Velšs atstāj policiju

    Valsts policijā vairs nestrādās Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks, ģenerālis Artis Velšs.

    Viņš policijā nostrādāja 26 gadus.

    Pēdējo 10 gadu laikā Velšs ieņēma augstus amatus.
    Viņš bija arī Valsts policijas priekšnieks.

    Policiju viņš atstāj veselības dēļ.
    Velša pēdējā darbadiena būs nākamā pirmdiena.

    VARAM vēlas atlaist Rīgas domi

    Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija vēlas atlaist Rīgas domi.
    Tāpēc tā vaicāja Centrālajai vēlēšanu komisijai, kad varētu rīkot ārkārtas vēlēšanas.

    To Latvijas Radio apstiprina vēlēšanu komisijas vadītāja Kristīne Bērziņa.

    Viņa iesaka vēlēšanas rīkot 29. februārī, ja tas būs nepieciešams.

    Rīgas mērs Oļegs Burovs uzskata, ka dome nav jāatlaiž.
    Ja ministrija tā rīkosies, iemesls tam būs tikai politisks, domā Burovs.
    Atkritumu krīze galvaspilsētā nav.
    Nākamnedēļ izsludinās jaunu iepirkumu šajā jomā.

     Dailes teātri grib vadīt 13 cilvēki

    13 cilvēki vēlas strādāt Dailes teātra vadībā.
    Viņi ir pieteikušies konkursā.

    Kandidātus vērtēs divās kārtās.
    Skatīs pieteikumus un notiks arī intervijas.

    Uzvarētāju konkursā izvēlēsies speciāli izveidota komisija.

     Vācija izraidīja 2 Krievijas diplomātus

    Vācija izraidījusi no valsts divus Krievijas diplomātus.
    Tas saistīts ar Berlīnē pastrādātu slepkavību.

    Kāda gruzīnu vīrieša slepkavību Berlīnē pasūtīja Krievija vai Čečenija.
    Tam daudz pierādījumu savākuši vācu izmeklētāji.

    Krievija uzskata, ka šāda Berlīnes rīcība ir nedraudzīga un nav attaisnojama.
    Maskava plāno atbildes reakciju.

    ES nesasniegs nākamā gada vides mērķus

    Eiropas Savienība nesasniegs savus nākamajam gadam izvirzītos mērķus vides aizsardzības un klimata jomā.
    Ja Eiropa steidzami rīkosies, tā varētu sasniegt 2030. un 2050. gada mērķus.
    Tā uzskata Eiropas Vides aģentūra.

    Plānots, ka nākamgad ANO klimata konference notiks Ķīnā.
    Tā būs veltīta bioloģiskajai daudzveidībai.
    Šajā konferencē dalībvalstis izvirzīs jaunus mērķus.

    Pirmssvētku laikā “Latvijas pastā” ieviestas ātrās kases

    Pirmssvētku laikā “Latvijas pastā” ieviestas ātrās kases.
    Atsevišķas nodaļās arī strādās ilgāk.

    Ātrās kases darbosies 19 lielākajās pasta nodaļās Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Kuldīgā un dažās citās pilsētās.

    Ātrajā kasē varēs saņemt ierakstītas vēstules un dažādas paciņas.
    Tās strādās līdz gada beigām.
    Ja vajadzēs, arī ilgāk.

      

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti