Latvijā aug Covid-19 inficēto skaits
Latvijā turpina palielināties ar Covid 19 saslimušo skaits.
Patlaban saslimuši 509 cilvēki.
Divi cilvēki nomiruši.
Viņiem bija arī citas slimības.
Viens no mirušajiem ir nakts patversmes "Zilais krusts" klients.
Valsts policija turpina uzraudzīt, vai cilvēki ievēro dažādus aizliegumus Covid -19 izplatības dēļ.
Līdz šim visvairāk cilvēki nav atradušies pašizolācijā un nav ievērojuši pulcēšanās ierobežojumus.
Būs bargāki sodi par ierobežojumu neievērošanu
No svētdienas, 5. aprīļa, būs bargāks sods par ārkārtas situācijas ierobežojumu pārkāpšanu.
Cilvēkus varēs sodīt pat ar 2000 eiro.
Valsts prezidents sestdien, 4. aprīlī, izsludināja ar Covid-19 ārkārtas situāciju saistītus likumu grozījumus.
Tai skaitā arī par bargajiem sodiem un tiesībām valdībai neierobežotu skaitu reižu lemt par ārkārtējās situācijas pagarināšanu.
Aizputes novadā kravas auto taranējis vilcienu
Aizputes novadā pie Kalvenes stacijas sestdien, 4. aprīlī, no rīta notika avārija.
Uz dzelzceļa pārbrauktuves vilcienā ietriecās kravas mašīna.
Avārijas brīdī vilcienā atradās četri cilvēki.
Neviens no viņiem necieta, taču traumas guva kravas automašīnas vadītājs.
Vilciens tagad jāremontē.
Vissmagāk cietis vilciena motorvagons.
“Saskaņa” aicina atlikt Rīgas domes vēlēšanas uz 2021. gadu
Partija "Saskaņa" grib, lai Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas notiktu nākamgad.
Partija to pamato ar ārkārtas situāciju.
2021. gadā Latvijā notiks pašvaldību vēlēšanas.
''Saskaņa'' uzskata, ka Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām jānotiek kopā ar pārējo pašvaldību vēlēšanām.
Sākotnēji ārkārtas vēlēšanas Rīgā plānoja 25. aprīlī, bet tad pārcēla uz jūnija sākumu.
Ķīna piemin Covid-19 upurus
Ķīnā sestdien, 4. aprīlī, no rīta ar klusuma brīdi pieminēja jaunā koronavīrusa pandēmijas upurus.
Vienā laikā skanēja automašīnu, kuģu un vilcienu signāli.
Visā valstī karogus nolaida pusmastā.
Piemiņas pasākumi notika visās lielākajās pilsētās.
Īpaši tie bija Uhaņā, kur decembrī sākās koronavīrusa uzliesmojums.
Ķīnā no Covid-19 miruši vairāk nekā 3000 cilvēku.
Pasaulē Covid-19 upuru skaits pārsniedz 60 000
Pasaulē koronavīrusa pandēmijā mirušo skaits pārsniedzis 60 000.
Visvairāk – 44 000 - nomiruši Eiropā.
Ļoti daudz cilvēku no Covid-19 aizvadītajā diennaktī nomira Amerikas Savienotajās Valstīs.
Nomirušo skaits sasniedza 1500.
Tik liels mirušo skaits no Covid-19 nevienā citā valstī līdz šim nav bijis.
Dievkalpojumus piedāvā internetā
Reliģiskās draudzes ir pārkārtojušas savu kalpošanu un piedāvā dievkalpojumus internetā tiešsaistē.
Jebkāda reliģiskā pulcēšanās ir aizliegta.
Dievkalpojumi notiek bez klātienes apmeklētājiem.
Arī 5. aprīlī, Pūpolu svētdienā, un Lieldienās cilvēkiem jāpaliek mājās.