Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 4. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 4. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 4. septembrīDace Simanoviča

 

 

Četrās dienās izkrāpti vairāk nekā 400 000 eiro

Krāpnieki izdomā aizvien jaunas metodes, kā izmānīt naudu no cilvēkiem.

Policijā par to pēdējās četrās dienās ir desmitiem iesniegumu.

Šajās dienās izkrāpti kopā vairāk nekā 400 000 eiro.

Cilvēkus apmāna dažādi – piemēram, krāpnieki uzdodas par banku pārstāvjiem, vai arī cilvēkus iesaista apšaubāmās naudas ieguldīšanas platformās.

Daži krāpnieki zvana uz preču pārdošanas sludinājumiem un saka, ka pirks kādu preci un tad nosūta viltus kurjera pakalpojuma interneta adresi, kur jāievada bankas dati.

 

Latvijā atklāj vēl 360 Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēja 360 jaunus Covid-19 gadījumu, mirušo nav.

Visvairāk jauno gadījumu ir Rīgā, Jelgavā un Daugavpilī.

Līdzīgs jauno Covid-19 gadījumu skaits ir Igaunijā - 352, viens mirušais.

Savukārt Lietuvā vēl 833 Covid-19 gadījumi, seši cilvēki miruši.

 

Rīgā brauciens ar taksometru maksā dārgāk

Rīgā pēdējos mēnešos braukt ar taksometru ir daudz dārgāk.

Turklāt mašīna ir ilgāk jāgaida – tās vairs nav dažas minūtes, bet reizēm desmit un vairāk.

Tas tāpēc, ka braukt vēlas daudz vairāk cilvēku, nekā ir taksometru šoferu.

Taksometru vadītāju skaits būtiski samazinājies.

Daudzi vairs nestrādā, jo ir jaunas prasības – labi jāzina latviešu valoda un automašīnā jābūt papildu ierīcei, kas datus par jebkuru braucienu nosūta Valsts ieņēmumu dienestam.

 

"Rimi" atsauc atkaulotus cāļu šķiņķus

Pārtikas tirgotājs "Rimi Latvia" atsauc no tirdzniecības uzņēmuma "SuperDrob S.A." ražotos atkaulotos cāļu šķiņķus.

Tas tāpēc, ka tajos var būt salmonellu baktērijas.

Produkta derīguma termiņš ir 4. septembris.

Veikals līdz nākamās nedēļas beigām aicina preci atdot atpakaļ.

To var izdarīt bez pirkuma čeka.

 

Bezmaksas sporta nodarbības ģimenēm

Septembra nedēļas nogalēs Rīgas apkaimēs notiek bezmaksas sporta nodarbības ģimenēm.

Āra treniņi ir tādi, lai būtu interesanti visām vecuma grupām.

 

Asinsdonoru centrs viesosies daudzās Latvijas pilsētās

Septembrī Valsts asinsdonoru centrs viesosies daudzās Latvijas pilsētās.

Būs vairāk nekā 40 izbraukumu – uz Siguldu, Gulbeni, Valku, Rogovku, Līvāniem un citviet.

Šobrīd gaida visu asinsgrupu donorus, jo slimnīcās visu laiku kādam pacientam vajag pārliet asinis.

 

Covid-19 noliedzēji iebrukuši Slovēnijas televīzijā

Slovēnijā cilvēku grupa iebruka valsts televīzijas RTVS ēkā.

Tie bija Covid-19 noliedzēji un vakcinācijas pretinieki, kur prasīja iespēju runāt ēterā.

Aizturēti 20 cilvēki, kuri iekļuva televīzijas ziņu studijā.

Covid-19 noliedzēji pie televīzijas ēkas ar pārtraukumiem protestē jau četrus mēnešus.

 

Afganistānā smagas kaujas Pandžšīras provincē

Afganistānā smagas kaujas turpinās pēdējā "Taliban" neieņemtajā bastionā – Pandžšīras provincē.

Tā pretojas un nevēlas padoties "Taliban" režīmam.

Daudz kritušo esot abās pusēs.

Daži avoti ziņo, ka pretošanās līderi to jau pametuši, bet citi vēsta gluži pretējo.

 

ANO: Gandrīz trešdaļa apdraudēto dzīvnieku sugu – uz izmiršanas robežas

Gandrīz trešā daļa no jau tā apdraudētajām dzīvnieku sugām ir uz izmiršanas robežas.

To atklāj jauns ANO ziņojums.

Eksperti, nevalstiskās organizācijas un politikas veidotāji šobrīd pulcējas īpašā konferencē Marseļā.

Viņi izstrādā ieteikumus oktobrī un novembrī gaidāmajām klimata sanāksmēm.

 

Laika ziņas 

Tuvākajā diennaktī būs mainīgs mākoņu daudzums, naktī vietām īslaicīgs lietus.

Dienā lielākajā valsts daļā bez nokrišņiem.

Dažviet veidosies migla.

Pūtīs lēns līdz mērens ziemeļrietumu, rietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī +1...+6 grādi, piekrastē būs siltāks, bet citur daudzviet zāles virskārtā gaidāma salna.

Dienā +10…+15 grādi, vietām jūras piekrastē +15…+16 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt