Bija aizturēts robežsardzes priekšnieks

Iekšējās drošības birojs aizturēja un vēlāk atbrīvoja Valsts robežsardzes priekšnieku Gunti Pujātu.
Pujātu tur aizdomās par pārkāpumiem Latvijas austrumu robežas izbūvē.
Iekšējās drošības birojs aizliedzis Pujātam atrasties amatā un izbraukt no valsts.
Viņa darbavietā un mājās notika kratīšana.
Pujāts visus pārmetumus noraida.
Baltijas valstīs drīkst brīvi ceļot
Lietuvu un Igauniju Covid-19 dēļ vēl vismaz nedēļu neiekļaus tā dēvētajā dzeltenajā sarakstā.
Dzeltenajā sarakstā ir valstis, pēc kuru apmeklējuma jāievēro 14 dienu pašizolācija.
Lietuvā un Igaunijā šonedēļ saslimstība ar Covid-19 tik būtiski nepalielinājās.
Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti seši jauni inficēšanās gadījumi.
Viena persona ir mirusi. Mirušais bijis vecuma grupā no 55 līdz 60 gadiem un ar vairākām hroniskām saslimšanām.
Lietuvā inficēšanās atklāta 26 cilvēkiem, bet Igaunijā 15 cilvēkiem.
Eiropā pieaug saslimstībā ar Covid-19
Tikmēr Eiropas valstīs turpina pieaugt ar Covid-19 saslimušo skaits.
Tāpēc ceļotājiem 14 dienu pašizolācija būs jāievēro pēc atgriešanās kopumā no 30 valstīm.
Šajā sarakstā ir iekļauta arī Norvēģija, Ungārija un Sanmarīno.
Savukārt pašizolācija vairs nebūs jāievēro, ceļojot no Kipras.
Latvijas pludmales volejbolistei atklāj Covid-19
Pozitīva Covid-19 testa dēļ Latvijas pludmales volejbolistes Tīna Graudiņa un Anastasija Kravčenoka neaizstāvēs Eiropas čempioņu titulu.
Sportistes nedrīkstēs piedalīties čempionātā, kas plānots Jūrmalā.
Graudiņai ir pozitīvas Covid-19 analīzes.
Anastasijai Kravčenokai un trenerim Andrim Krūmiņam Covid-19 nav atklāts.
Taču viņiem jāievēro divu nedēļu pašizolācija un atkārtoti jāveic analīzes.
Vienojas par Rīgas domes koalīciju

Četras partiju frakcijas vienojās par Rīgas domes koalīciju.
Tā ir partiju apvienība “Attīstībai/Par!”/ “Progresīvie”, "Jaunā Vienotība", Nacionālā apvienība/Reģionu apvienība un Jaunā konservatīvā partija.
Sadalīti arī amati.
Mēra amatam virzīs Mārtiņu Staķi.
Domē būs trīs vicemēri – Vilnis Ķirsis, Linda Ozola, bet Edvards Smiltēns un Einārs Cilinskis trešo vicemēra amatu dalīs divos termiņos.
Jaunā Rīgas domes koalīcija sola nepieļaut nesaimnieciskumu.
NATO pieprasa Krievijai informāciju par "Novičok"
NATO pieprasa Krievijai atklāt informāciju par "Novičok" programmu.
NATO uzskata, ka Krievijas opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija noindēšanas mēģinājumu jāizmeklē starptautiski.
Vācijas valdība iepriekš paziņoja, ka Navaļnijs saindēts ar nervus paralizējošo vielu no „Novičok” grupas.
Šo indi savulaik izstrādāja PSRS militārajās laboratorijās.
Baltkrievijas opozīcija vēršas pie ANO
Baltkrievijas tautai ir nepieciešama ANO palīdzība, lai apturētu cilvēktiesību pārkāpumus un vardarbību.
Ar tādu vēstījumu pie ANO Drošības padomes vērsusies Baltkrievijas opozīcijas līdere Svetlana Tihanovska.
Tihanovska aicina ANO nosūtīt uz Baltkrieviju starptautisko novērotāju misiju.