Runā par nākamās valdības veidošanu
14. Saeimā ievēlētās partijas turpina sarunas par valdības veidošanu.
Vēlēšanās uzvarēja un visvairāk balsu ieguva "Jaunā Vienotība".
Šīs partijas politiķi tikās ar "Apvienotā saraksta" un Nacionālās apvienības pārstāvjiem un vēl tiksies ar "Progresīvajiem".
Pagaidām nav skaidrs, vai "Progresīvie" būs valdības sastāvā.
14. Saeimā daudz jaunpienācēju
Nākamajā Saeimā apmēram divas trešdaļas deputātu būs jaunpienācēji.
Liela daļa no viņiem iepriekš nav strādājuši par deputātiem.
Līdz ar jauno Saeimu mainīsies arī vairāku pašvaldību domes.
Valsts prezidents Egils Levits domā, ka nākamās Saeimas sastāvs kopumā būs labāks par līdzšinējo.
Rīdzinieki sāk pieteikties apkures pabalstiem
No oktobra iedzīvotāji pašvaldībās var pieteikties pabalstam par malkas, granulu un brikešu izmantošanu apkurē.
Galvaspilsētas iestādes pirmajās dienās saņēma daudzus simtus iedzīvotāju pieprasījumu.
Pagaidām pašvaldība ar pabalstu pieprasījumiem tiek galā.
Taupības dēļ varētu vairāk strādāt attālināti
Gaidāmajā apkures sezonā valsts iestādes un citi uzņēmumi plāno taupīt un varētu ieviest attālināto darbu.
Likums paredz, ka darba devējam šādā gadījumā ir jāmaksā darbiniekiem 30 eiro mēnesī.
Latvijas Darba devēju organizācija uzskata, ka šai naudas kompensācijai jābūt lielākai.
Cenšas uzlabot sistēmu pusdienu apmaksai Rīgas skolās
Interneta vietnē "pusdienlaiks.lv" lielākās tehniskās problēmas ir novērstas.
Reģistrēti vairāk nekā 46 tūkstoši līgumu.
Tas nozīmē, ka Rīgā 70% skolēnu vecāku ir noslēguši līgumu par līdzmaksājumu skolu un bērnudārzu ēdināšanā.
Iepriekš sistēmā radās jaunas problēmas – nevarēja norādīt, ka bērns skolā vai bērnudārzā nebūs un pusdienas neēdīs.
Bet šī nepilnība esot novērsta.
Skolām pirks datorus
Latvijas skolas saņems 25 tūkstošus jaunu portatīvo datoru.
Tos sarūpēs Izglītības un zinātnes ministrija.
Skolām datorus nodos līdz šā gada beigām.
Savukārt līdz 2025. gada beigām skolu datoru iegādei plānots tērēt vairāk nekā 50 miljonus eiro.
Ukrainas armija turpina pretuzbrukumus
Ukrainas karaspēks turpina uzbrukumus valsts dienvidos.
Visticamāk, Ukrainas armija vēlas atgūt ļoti svarīgas teritorijas Hersonas tuvumā.
Tā varētu apturēt Krievijas armijas apgādes ceļus.
Rietumvalstīs norāda, ka situācija Ukrainā ir mainīga.
Krievijā turpinās mobilizācija
Krievijā turpinās prezidenta Vladimira Putina 21. septembrī izsludinātā mobilizācija.
Krievijas armijā jau iesaukti vairāk nekā 200 000 cilvēku.
Tā ziņo Krievijas aizsardzības ministrs Sergejs Šoigu.
Mobilizācijas dēļ tūkstošiem jaunu vīriešu bēg no Krievijas.
Viņi cenšas izvairīties no karošanas Ukrainā.
Piešķir Nobela prēmiju fizikā
Nobela prēmiju fizikā saņems trīs zinātnieki no Francijas, Amerikas un Austrijas par atklājumiem kvantu mehānikā.
Tā ziņo Nobela komiteja.