Ziņas vieglajā valodā 4. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 4. oktobrī.

 

Latvijā Covid-19 atklāj vēl 67 cilvēkiem

Pagājušajā diennaktī Latvijā atklāti 67 jauni inficēšanās gadījumi ar Covid-19.

Pavisam veikti apmēram divi ar pusi tūkstoši testu.

Tā informē Slimību profilakses un kontroles centrā.

Tikai četros gadījumos cilvēki inficējušies ārzemēs.

55 gadījumos slimība iegūta no zināmiem infekcijas avotiem.

Četri saslimušie inficējušies Igaunijā, Gruzijā, Norvēģijā un Taizemē.

55 personas inficējušās no zināmiem infekcijas avotiem.

Astoņām personām inficēšanās apstākļus precizē.

Pēdējās diennakts laikā slimnīcās ievietoti divi pacienti ar Covid-19.

Par to savukārt ziņo Nacionālais veselības dienests.

Tādējādi slimnīcās ārstējas 26 pacienti.

No viņiem 23 ir ar vidēji smagu, bet trīs ar smagu slimības gaitu.

Valdībā lems par Covid-19 izplatības ierobežošanu

Premjers Krišjānis Kariņš no “Jaunās Vienotības” rīt sasaucis ārkārtas valdības sēdi.

Tajā lems par nepieciešamajiem piesardzības pasākumiem Covid-19 izplatības ierobežošanai.

Veselības ministrija ierosinās noteikt obligātu sejas aizsegu lietošanu sabiedriskajā transportā.

To vakar pavēstīja veselības ministre Ilze Viņķele no “Attīstībai/Par!”.

Šāda prasība jau bija spēkā vasaras sākumā.

Ar Covid-19 saslimušie Francijas prezidenti delegācijas pārstāvji nebija Latvijā

Francijas prezidenta Emanuela Makrona Lietuvas delegācijas pārstāvji, kuriem konstatēta saslimšana ar Covid-19, nav bijuši Latvijā.

Par to informējusi Latvijas prezidenta padomniece Aiva Rozenberga.

Lietuvas mediji vēsta, ka divi Makrona delegācijas pārstāvji Lietuvā inficējušies ar Covid-19.

Vairāk nekā puse iedzīvotāju pandēmijas laikā izvēlējušies neiet pie ārsta vai atlikt vizīti

Covid-19 dēļ 57 procenti Latvijas iedzīvotāju pandēmijas laikā nav apmeklējuši ārstu vai ir atlikuši ārsta apmeklējumu.

Tā liecina veselības tehnoloģiju uzņēmuma "Viveo Health" veiktā aptauja.

83% aptaujāto uztver ģimenes ārsta praksi kā paaugstināta riska objektu, kur pastāv iespēja inficēties.

Tramps turpina veseļoties

Ar Covid-19 saslimušais ASV prezidents Donalds Tramps turpina atveseļoties un varētu atstāt slimnīcu jau rīt.

Tā paziņojuši viņa ārsti.

Baltkrievijā cilvēki dodas protesta gājienā

Minskā daudzi tūkstoši cilvēku šodien devušies protesta gājienā pret prezidenta Aleksandra Lukašenko režīmu.

Milicija pret protestētājiem izmantojusi ūdensmetējus.

Aģentūra "Interfax" ziņo, ka Baltkrievijas galvaspilsētas ielās izgājuši vairāk nekā 100 tūkstoši cilvēku.

Dažās vietās milicija pret protestētājiem raidījusi iekrāsotu ūdeni no ūdensmetējiem.

Vienu no tiem protestētājiem izdevies sabojāt.

Omonieši vairākās vietās aizturējuši protestētājus.

Pagaidām nav ziņu par aizturēto skaitu.

Protesta gājieni notika arī citur Baltkrievijā, tostarp Brestā, Vitebskā un Žodinā.

Kalnu Karabahā notiek apšaudes

Azerbaidžānas bruņotie spēki šodien atkal apšaudījuši starptautiski neatzītās Kalnu Karabahas republikas galvaspilsētu Stepanakertu.

Tā pavēstījusi Kalnu Karabahas Ārlietu ministrija.

Referendumā Jaunkaledonijā nobalso pret neatkarību

Jaunkaledonijā šodien notikušajā referendumā vairākums dalībnieku nobalsojuši pret šī Klusā okeāna arhipelāga neatkarību no Francijas.

Tā liecina publiskotie provizoriskie rezultāti.

Atbilstoši šiem rezultātiem pret neatkarību nobalsojuši 53,3% referenduma dalībnieku.

Referendumā piedalījušies 86% balsstiesīgo.

Iepriekšējā referendumā pirms diviem gadiem pret neatkarību nobalsoja 56,7% dalībnieku.

Izsludinās portatīvo datoru iepirkumu skolām

Paredzēts, ka nākamnedēļ Latvijā izsludinās iepirkuma procedūru saistībā ar jaunu portatīvo datoru iegādi skolām.

Tādējādi pirmos datorus skolas varētu sākt saņemt nedaudz vairāk kā pēc mēneša.

Rītdien turpināsies silts laiks

Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums.

Vietām īslaicīgs lietus.

Nakts otrajā pusē un no rīta vietām rietumos migla.

Lēns dienvidaustrumu, dienvidu vējš, nakts sākumā vietām brāzmās līdz 14 m/s.

Gaisa temperatūra +10…+15.

Sākot no rīta būs daļēji mākoņains laiks; pakāpeniski no austrumiem mākoņu daudzums palielināsies.

Austrumos ik pa laikam lietus.

Lēns dienvidaustrumu, austrumu vējš.

Gaisa temperatūra +16…+21.

Rīgā tuvākajā diennaktī gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

Lēns dienvidaustrumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī +13…+14, rīt dienā +20…+21.

Laika prognoze – otrā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti