Ziņas vieglajā valodā 4. martā

Ziņas vieglajā valodā 4. martā.

Ziņas vieglajā valodā 4. martāPārsla Saktiņa

Strenčos protestē pret novadu reformu

Trešdien, 4. martā, Strenčos notika protesta akcija.

Cilvēki nav apmierināti ar administratīvi teritoriālo reformu.

Strenču, Beverīnas un Burtnieku iedzīvotāji negrib pievienoties Valkai.

Viņi grib būt kopā ar Valmieru.

Lai pievērstu valdības uzmanību, šo novadu cilvēki ieradās Strenčos ar traktoriem.

Viņi bloķēja galveno ielu.

Ceturtdien jau no agra rīta protesta akcija notiks citos novados.

Cilvēki uzskata, ka valdība viņu viedokli neņem vērā.

"Covid-19" varēs pārbaudīt arī 5 reģionālajās slimnīcās

Turpmāk arī piecas reģionu slimnīcas nodrošinās analīzes iedzīvotājiem ar aizdomām par "Covid-19".

Uz tuvāko slimnīcu pacientu nodot analīzes aizvedīs Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests.

Ja aizdomas neapstiprināsies, pacients varēs doties mājās.

Ja saslimšana apstiprināsies, pacientu vedīs uz Rīgu.

Saeimas komisija aizliedz bērnu adopciju uz ārvalstīm

Saeimas komisija aizliedz bērnu adopciju uz ārvalstīm.

Dažādas bērnu aizsardzības organizācijas un Tieslietu ministrija uzskata, ka ikviens bērns Latvijai ir svarīgs.

Tikai Labklājības ministrija domā citādāk.

Ministrija uzskata, ka adopcija uz ārvalstīm ir jāatļauj arī turpmāk.

Aizliedz Latvijas Universitātei slēgt līgumu ar Rakstu mājas būvnieku

Iepirkumu uzraudzības birojs aizliedz Latvijas Universitātei slēgt līgumu ar Rakstu mājas būvnieku.

Šī jau ir otrā reize, kad universitātei neizdodas uzsākt būvniecību.

Iepriekšējo reizi līgums ar būvnieku neizdevās iespējamas kukuļošanas dēļ.

Bet tagad sūdzību iesniedza būvkompānija «Merks».

Iepirkumu uzraudzības birojs sūdzību atzinis par pamatotu.

Rakstu māja izmaksās aptuveni 35 miljonu eiro.

Itālijā "Covid-19" dēļ slēdz izglītības iestādes

Itālijā līdz 15.martam slēdz visas skolas un universitātes.

Tā Itālija cenšas ierobežot jaunā koronavīrusa "Covid-19" izplatību.

Itālijā ar jauno vīrusu inficējušies vairāk nekā trīs tūkstoši cilvēku, bet miruši 107.

Eiropā uzteic Grieķijas centienus apturēt migrantus

Eiropas robežas nav un nevar būt atvērtas.

Tā trešdien, 4. martā, Briselē paziņoja Eiropas Savienības iekšlietu komisāre Ilva Johansone.

Tāpat kā daudzas citas amatpersonas viņa izteica atbalstu Grieķijai.

Kopš piektdienas Grieķijas robežu no Turcijas mēģinājuši šķērsot aptuveni 24 tūkstoši bēgļu un migrantu.

Bet Grieķijas robežsargi viņus nelaiž savas valsts teritorijā.

Arī trešdien līdzās Turcijas un Grieķijas robežai atkal izraisījās sadursmes.

Urzula fon der Leiena un Grēta Tunberga

EK publiskotais Klimata likums izpelnās Grētas Tūnbergas kritiku

Eiropas Komisija trešdien, 4. martā, nāca klajā ar Klimata likumu.

Tā ir daļa no Eiropas Savienības plāna cīņai ar klimata pārmaiņām.

Eiropas valstis juridiski apņemas panākt klimatneitralitāti līdz 2050. gadam.

Tomēr klimata aktīviste Grēta Tūnberga likumu kritizē.

Viņa uzskata, ka planētu var glābt tūlītēja rīcība.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt