Zelenskis sola atgūt Krievijas iekarotās teritorijas
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis sola atgūt Krievijas iekarotās teritorijas.
Viņš aizvien rietumvalstīm prasa bruņojumu, lai varētu cīnīties pret Krieviju.
Krievija pasludināja uzvaru cīņā par Luhanskas apgabalu Ukrainas austrumos.
Ukrainas bruņotie spēki drīzumā varētu sākt Hersonas apgabala un pašas Hersonas atbrīvošanu.
Par to ir pārliecināti analītiķi.

Pāvests aicinās Krieviju un Ukrainu pie sarunu galda
Krievijas sākto karu Ukrainā joprojām mēģina izbeigt arī diplomātiski.
Romas pāvests Francisks tuvākajā laikā apmeklēs Krieviju un Ukrainu.
Viņš grib, lai karojošās puses atgriežas pie sarunām.

Sākas sarunas par Somijas un Zviedrijas uzņemšanu NATO
NATO galvenajā mītnē Briselē ieradās Somijas un Zviedrijas delegācijas.
Sākas sarunas par abu valstu uzņemšanu pasaules spēcīgākajā militārajā aliansē.
Tas ir iespējams, jo Turcijai vairs iebildumu pret no nav.
Uzbekistānā protestos gandrīz 20 bojāgājušie
Gandrīz 20 cilvēku gāja bojā un simtiem ievainoja protestos Uzbekistānā.
Tās sastāvā esošajā Karakalpakstānas Republikā iedzīvotāji iebilst pret valdības vēlmi anulēt reģiona autonomiju.
Valdība piekāpās un grozījumus konstitūcijā neveiks.
Lidsabiedrības SAS piloti streikos
Sarunas starp lidsabiedrību SAS un pilotu arodbiedrību bija nesekmīgas.
Aptuveni 900 pilotu streikos, jo piloti iebilst pret mazāku algu.
Streiks var ietekmēt aptuveni 30 tūkstošus pasažieru dienā un varētu atcelt aptuveni pusi no paredzētajiem lidojumiem.
Trūkst naudas valsts pārvaldes atalgojuma reformai
1. jūlijā Latvijā sākās valsts pārvaldes atalgojuma reforma.
Algas grib pietuvināt privātajā sektorā maksātajām, taču naudas tam nav.
To atzīst arī reformas veicēji Valsts kancelejā.
Septembrī vērtēs, vai kādā valsts iestādē varēs paaugstināt algas jau šogad, bet papildu naudu tam varētu prasīt aiznākamā gada budžetā.
Koalīcija vienojas par papildu naudu skolēnu brīvpusdienām
Jaunajā mācību gadā no septembra 1. līdz 4. klašu skolēnu brīvpusdienām būs vairāk naudas.
Tie būs 2,15 eiro tagadējā 1,42 eiro vietā.
Tā vienojās koalīcija.
Diskusijas par šo jautājumu vēl turpināsies, un summa varētu būt lielāka.
Rīgā gājienā piemin holokausta upurus
Par godu holokausta upuru piemiņas dienai, Rīgā notika piemiņas gājiens.
Tas sākās Vecajos ebreju kapos un noslēdzās Rīgas Horālās sinagogas memoriālā.
4. jūlijs bija sākums holokaustam Latvijā.
Pirms 81 gada nacistiskās Vācijas režīms pēc ienākšanas Rīgā nodedzināja Lielo horālo sinagogu.
Brīvdienās negadījumos cieta 16 elektroskrejriteņu vadītāji
Brīvdienās negadījumos cieta 16 elektroskrejriteņu vadītāji.
Pārsvarā tas notika, jo vadītāji bija pārgalvīgi vai bezatbildīgi.
Bieži tie bija kritieni, retāk – saskriešanās ar citu transportlīdzekli.
Daļa vadītāju bija lielā reibumā.
Liepājā redzēts valzirgs
Aizvadītajā naktī Liepājā redzēts valzirgs.
Baltijas jūrā parasti šī zīdītāja nav.
Arī Dabas aizsardzības pārvaldē saka, ka Latvijā valzirgs ir pirmo reizi.
Viņa dabīgā vide ir auksti un ledaini ūdeņi.