Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 4.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

No Covid-19 Latvijā izārstējušies 1000 cilvēki

Latvijā no Covid-19 izārstējušies 1000 cilvēki. Vakar reģistrēja vienu saslimšanas gadījumu ar Covid-19. Saslimušais ir Rīgā. Vienu saslimušo ar Covid-19 vakar ievietoja slimnīcā. Tagad slimnīcā ārstējas pieci Covid-19 pacienti. Vienam no viņiem ir smaga slimības gaita.

Igaunijā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu atklāta diviem cilvēkiem, bet Lietuvā – trim.

Pasaulē Covid-19 saslimušo skaits pārsniedzis 11 miljonus. Arvien vairāk cilvēku saslimst Amerikas Savienotajās Valstīs, Brazīlijā un Krievijā.

ASV atzīmē Neatkarības dienu

ASV šodien atzīmē Neatkarības dienu. Šogad daudzi Neatkarības dienas pasākumi Covid-19 dēļ ir atcelti. Ierasts, ka šajā dienā miljoniem amerikāņu satiekas ar tuviniekiem un draugiem, lai kopīgi nosvinētu nozīmīgākos nacionālos svētkus.

Francijā izmeklē valdības ministru rīcību

Francijā sāk izmeklēt valdības ministru rīcību jaunā koronavīrusa krīzes pārvaldībā. Covid-19 pacienti, ārsti, cietumu darbinieki, policisti un citi cilvēki Francijā ir iesnieguši 90 prasības Republikas tiesā, sevišķi par sejas masku trūkumu.

Francijas prezidents un valdība ir atzinuši masku trūkumu un citas kļūmes Covid-19 krīzē.

Japānā spēcīga lietus izraisīti plūdi

Japānas Kjusju salā spēcīga lietus izraisītos plūdos un zemes nogruvumos gājuši bojā cilvēki. Savas mājas pametuši vairāk nekā 200 000 cilvēku.

Applūdis arī kāds pansionāts. Pansionātā atradušies vismaz 60 cilvēki. Japānā lietus sezonā bieži ir plūdi un zemes nogruvumi.

Latvijā piemin Ebreju genocīdu

Latvijā šī diena (4. jūlijs) ir Ebreju tautas genocīda upuru piemiņas diena. Šajā dienā piemin 1941.-1945.gadā nacistu okupētajā Latvijā nogalinātos aptuveni 70 tūkstošus Latvijas ebreju.

Rundāles pils dārzā stādu un dārza preču gadatirgus

Rundāles pils dārzā šodien notika stādu un dārza preču gadatirgus. Patlaban Rundāles pils dārzā zied rozes. Katru gadu šajā laikā Rundālē notiek Dārza svētki. Taču šogad pandēmijas ierobežojumu dēļ tos pārcēla uz nākamo vasaru.

Rīt Rundāles pils dārzā skanēs mūzika. Spēlēs pūtēju orķestri.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti