Lidosta "Rīga" pamazām atsāk darbu
Lidosta "Rīga" pēc piektdienas sniegputeņa pamazām atsāk darbu.
Aviokompānijas šodien centās apkalpot tos pasažierus, kuri netika prom atcelto reisu dēļ.
Tāpēc lidojumu sarakstā bija izmaiņas.
Kopumā sniegputenis ietekmēja vairāk nekā 2500 "airBaltic" pasažieru.
Arī šodien sniega dēļ apgrūtināta satiksme
Arī šodien sniegs apgrūtināja satiksmi visā Latvijā.
Ceļus tīrīja un kaisīja, taču tie ļoti ātri atkal bija sniegoti un slideni.
Autovadītājiem šādos laika apstākļos jābrauc ļoti uzmanīgi, lai izvairītos no avārijām.
Avārijas bija arī šodien.
Samazinās Covid-19 pacientu skaits slimnīcās
Samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.
Patlaban tajās ārstējas 731 Covid-19 slimnieks.
Pagājušajā diennaktī uz slimnīcām aizveda 51, bet izrakstīja 117 Covid-19 pacientus.
Smagi slimi ir 136.
Pagājušajā diennaktī nomira 13 Covid-19 slimnieki.
Vakar infekciju atklāja vēl 727 cilvēkiem, no tiem 60% nebija vakcinēti.
Visvairāk saslimušo ir Gulbenes, Ķekavas, Siguldas un Olaines novadā.
Dzintars turpinās vadīt Nacionālo apvienību
Šodien notika Nacionālās apvienības kongress.
Tajā ievēlēja valdi un priekšsēdētāju.
Nacionālo apvienību turpinās vadīt Raivis Dzintars.
Viņš bija vienīgais kandidāts uz amatu.
Dzintars domā, ka nākamgad Saeimas vēlēšanās partijas ļoti sīvi cīnīsies par vēlētāju balsīm.
Nacionālā apvienība izvirzījusi uzdevumu pienācīgi sagatavoties Saeimas vēlēšanām un mazināt sabiedrības sašķeltību.
Baidena un Putina videosamits notiks otrdien
Šodien kļuva zināms, ka ASV prezidenta Džo Baidena un Krievijas prezidenta Vladimira Putina sarunas notiks otrdien, 7. decembrī.
Videozvana saruna notiks vakarā pēc Krievijas laika.
Abi prezidenti runās par Krievijas un Ukrainas krīzi.
Ukraina un rietumu valstis satraucas, ka Krievija plāno jaunu uzbrukumu Ukrainai.
Polijā nelikumīgi cenšas iekļūt vēl 62 migranti
Polijas robežsargi vakar novērsa 62 migrantu mēģinājumus nelegāli iekļūt valstī no Baltkrievijas.
Polijā arī aizturēja vairākus cilvēkus no Ukrainas, Afganistānas un Polijas, kuri palīdzēja migrantiem nelegāli šķērsot robežu.
Pāvests: Eiropu migrācijas jautājumā «plosījis nacionālistisks egoisms»
Pāvests Francisks šodien ieradies vizītē Grieķijā.
Šī ir pirmā pāvesta vizīte Grieķijā pēdējo 20 gadu laikā.
Sagaidāms, ka rīt pāvests apmeklēs migrantu nometnes Lesbas salā.
Francisks jau ilgu laiku zināms kā bēgļu aizstāvis.
Sākot vizīti Grieķijā pāvests izteicās, ka Eiropu migrācijas jautājumā “plosījis nacionālistisks egoisms”.
Indonēzijas Javas salā izvirdis vulkāns
Indonēzijas Javas salā šogad jau otro reizi notika Semeru vulkāna izvirdums.
Pelni pacēlās 15 kilometru augstumā.
Cilvēkus evakuē, bet aviokompānijas brīdina nelidot salas reģionā.
Semeru vulkāns ir viens no gandrīz 130 Indonēzijas aktīvajiem vulkāniem.
Iepriekšējais šī vulkāna izvirdums notika janvāri.
Piemin komponistu Mārtiņu Braunu
Šodien Latvijā un citur pasaulē pieminēja mūžībā aizgājušo komponistu Mārtiņu Braunu.
Viņa bēres nebija publiskas.
Tās notika tikai tuvāko cilvēku lokā, kā to vēlējās komponists.
Bet Rīgas Domā piemiņas pasākumu apmeklēja Mārtiņa Brauna draugi, kolēģi un viņa talanta cienītāji.
Laika ziņas
Svētdien Latvijā gaidāms lielākoties mākoņains, dienā brīžiem skaidrosies.
Naktī daudzviet, dienā vietām palaikam snigs.
Ceļi būs slideni.
Austrumu, ziemeļaustrumu vējš 3-7 metri sekundē.
Gaisa temperatūra naktī un dienā -1…-5 grādi, galējos ziemeļaustrumos -6…-8 grādi.
Rīgā mākoņains, dienā brīžiem skaidrosies.
Naktī un no rīta palaikam snigs.
Austrumu, ziemeļaustrumu vējš 4-7 metri sekundē.
Gaisa temperatūra naktī un dienā -2…-4 grādi.
Laika tips otrais - labvēlīgs.