Ziņas vieglajā valodā 3.jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. jūnijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 3.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Saeima apstiprina 4 jaunus ministrus

Saeima ceturtdien, 3. jūnijā, apstiprināja četrus jaunus ministrus.
Atjaunotajā Ministru kabinetā ekonomikas ministrs būs Jānis Vitenbergs no Nacionālās Apvienības.
Iekšlietu ministriju vadīs Marija Golubeva no “Attīstībai/Par!”.
Par izglītības un zinātnes ministri apstiprināta Anita Muižniece no Jaunās konservatīvās partijas.
Bet par labklājības ministru kļuvis Gatis Eglītis no Jaunās konservatīvās partijas.
Deputāti par ministru iecelšanu šodien lēma visu dienu.


Turpinās iepriekšējā nobalsošana pašvaldību vēlēšanās


Ceturtdien, 3. jūnijā, cilvēki varēja iepriekš nobalsot pašvaldību vēlēšanās.
Vēlēšanas būs sestdien, taču vēlētājiem ir iespēja nobalsot iepriekš.
Ceturtdien, 3. jūnijā, bija otrā iepriekšējās nobalsošanas diena.
Ceturtdien, 3.jūnijā, arī Madonas novadā varēja balsot.
Madonas novadā šī bija pirmā iepriekšējās balsošanas diena.
Tas tāpēc, ka Saeimā ir pieņemts lēmums par Varakļāniem.
Centrālā vēlēšanu komisija vēsta, ka pašvaldību vēlēšanās iepriekšējā balsošanā piedalījušies vairāk nekā 55 000 vēlētāju.
Iepriekš nobalsot varēs arī piektdien, 4. jūnijā.

 

“Grindeks” ražotnē noticis smags negadījums

Zāļu ražotnē "Grindeks" ceturtdien, 3. jūnijā, noticis smags nelaimes gadījums.
Uzsprāga muca ar ķīmisku vielu.
Ķīmiskā viela aizdegās.
Sprādzienā cieta viens cilvēks.
Viņš nogādāts slimnīcā.
Darbiniekus no uzņēmuma evakuēja.
Telpas pārbaudīja.
Ķīmiskās vielas noplūdi nekonstatēja.
Notikušo izmeklē darba inspekcija un policija.

Turpinās 12 līdz 15 gadus vecu bērnu vakcinēšana pret Covid-19

Otro dienu Latvijā pret Covid-19 vakcinē arī 12 līdz 15 gadus vecus pusaudžus.
Trešdien, 2. jūnijā, pirmo “Pfizer/BioNTech” poti saņēma vairāk nekā 170 bērni.
Ceturtdien, 3. jūnijā, interese par potēšanos bija daudz mazāka.
Taču vakcinācijas speciālisti uzskata, ka kopumā interese ir liela, jo uz poti vakcinācijas centros sestdienā pierakstījušies ļoti daudz pusaudžu.

Latvijā atklāj vēl 296 jaunus Covid-19  gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 296 jauni Covid-19 gadījumi un seši slimnieki
miruši.
Saslimstības divu nedēļu kumulatīvais rādītājs diennakts laikā ir samazinājies līdz 230,7.
Sarucis arī pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem.
Tagad tas ir 2,5%.
Arī slimnīcās Covid 19 slimnieku skaits samazinājies.
Patlaban ārstējas 400 Covid-19 pacienti, 51 cilvēkam slimības gaita rit smagi.


Eiropā samazinās saslimstība ar Covid-19

Aizvadītajās divās nedēļās vairumā Eiropas valstu turpināja samazināties saslimušo skaits.
Lai gan saslimstības ar Covid-19 samazinās arī Latvijā, Eiropas Savienībā atrodamies trešajā vietā.
Patlaban visaugstākais saslimstības līmenis ir Lietuvā, bet zemākais – Maltā.


Vasarā ceļotājiem būs jāpavada ilgs laiks lidostās

Vasarā ceļotājiem būs jāpavada ilgs laiks lidostās.
Tās varētu būt piecas stundas.
Par to brīdina Starptautiskā Gaisa satiksmes asociācija.
Tas saistīts ar dažādām pasažieru pārbaudēm.
Ja lidojumu skaits atjaunosies pirms pandēmijas līmenī, ceļotājiem varētu nākties lidostās uzturēties līdz pat 8 stundām.
Taču Eiropas lidostas augustā sagaida tikai pusi (125 miljonus) no ceļotāju skaita, kas bija pirms diviem gadiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti