Ziņas vieglajā valodā 3.jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 3. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 3.jūlijā.Agnese Vasermane

    Levits aizvadījis pirmo gadu prezidenta amatā

    Valsts prezidents Egils Levits Sāmsalā tiekas ar Igaunijas prezidenti Kersti Kaljulaidu. 2020. gada 25. jūnijs.

    Egils Levits ir Latvijas prezidents tieši vienu gadu.
    Pirmais gads prezidenta amatā bija ļoti darbīgs, norāda Levits.
    Viņš aktīvi iesaistījās novadu reformas jeb pārveidošanas sagatavošanā, deva padomus.
    Viņš sola rūpēties par labiem un kvalitatīviem medijiem Latvijā.
    Prezidents strādās arī pie augstskolu pārveidošanas.
    Iedzīvotāji velta Levitam gan sirsnīgus vārdus, gan aicina būt aktīvākam svarīgos brīžos.

     Latvijas Futbola federāciju vadīs Ļašenko

    Vadims Ļašenko


    Latvijas Futbola federācijas prezidents būs Vadims Ļašenko.
    Viņu ievēlēja piektdien, 3. jūlijā, Futbola federācijas sanāksmē.
    Ļašenko vada Latvijas Telpu futbola asociāciju.
    Otrs Futbola federācijas prezidenta amata kandidāts bija iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens no partijas „KPV LV”.
    Iepriekš Latvijas Futbola federācijas prezidents bija Kaspars Gorkšs.

    10 pašvaldības Satversmes tiesā apstrīdēs novadu reformu

    Vismaz 10 pašvaldības sūdzēsies tiesā par novadu robežu maiņu.
    Ar plānotajām izmaiņām nav apmierināti Limbaži, Kandava, Ikšķile, Engure, Jaunpils, arī Varakļāni, Salas, Inčukalna, Carnikavas un Salacgrīvas novadi.
    Reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce no partijas „Attīstībai/Par!” uzskata, ka novadu reforma ir izstrādāta pietiekami labi.

    Ģimenes ārstu konsultācijas telefons vairs nestrādās diennakts režīmā

    No nākamās nedēļas ģimenes ārstu konsultāciju telefons vairs nedarbosies gan dienu, gan nakti.
    Pa telefonu varēs piezvanīt tikai laikā, kad ģimenes ārsti ir beiguši klātienes darbu.
    Tātad telefons darbosies vakaros, nakts stundās un brīvdienās.
    Ģimenes ārstu konsultāciju telefons ir: 66 016 001.

    Madonas slimnīcā uz laiku slēdz dzemdību un bērnu nodaļas

    Madonas slimnīcā uz laiku ir slēgta Dzemdību nodaļa un Bērnu nodaļa.
    Vienam no bērnu ārstiem atklāja Covid-19.
    Tāpēc vairākiem Madonas slimnīcas mediķiem ir divas nedēļas jāpaliek mājās.
    Madonas slimnīcā joprojām var saņemt palīdzību, ja ir trauma.
    Bērniem var noņemt ērces.
    Pacientus pieņem arī poliklīnikā un pie ģimenes ārstiem.

    Latvijā neatklāj nevienu jaunu Covid-19 gadījumu

    Latvijā ceturtdien, 2. jūlijā neatklāja nevienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.
    Veica vairāk nekā 1000 testu.
    Pašlaik Latvijā ar Covid-19 slimo 95 cilvēki.
    Slimnīcā ārstējas četri no viņiem.
    Vienam pacientam ir smaga slimības gaita.

    Merkele: ES valstīm līdz jūlija beigām jāvienojas par naudas sadali

    Vācijas kanclere Angela Merkele.

    Eiropas Savienības valstīm līdz jūlija beigām ir jāvienojas par Eiropas Savienības naudas sadali turpmākajos gados.
    Tā uzskata Vācijas kanclere Angela Merkele.
    Vācija iemaksā visvairāk naudas Eiropas Savienības kopējā budžetā.
    Vācija nākamo pusgadu būs arī Eiropas Savienības prezidējošā valsts.
    Tātad izvēlēsies svarīgākos jautājumus Eiropas Savienībā.

    ASV un Indijā aug Covid-19 inficēšanās gadījumu skaits

    Amerikā un Indijā ceturtdien, 2. jūlijā atklāja ļoti daudz saslimšanas gadījumu ar Covid-19 vienas dienas laikā.
    Amerikā atklāja vairāk nekā 53 000 inficētu cilvēku.
    Bet Indijā reģistrēja gandrīz 21 000 jaunu saslimušo.
    Visvairāk ar Covid-19 cilvēki slimo Amerikā un Brazīlijā.
    Trešajā vietā ir Krievija, kam seko Indija.

    Čehijā uz laiku slēdz ogļu raktuves

    Čehijā uz laiku slēgtas visas ogļraktuves.
    Šādā veidā mēģina apturēt Covid-19.
    Čehijā ogļu raktuvēs strādā vairāki tūkstoši cilvēku.
    Piektajai daļai no viņiem ir atklāts koronavīruss.
    Lielākajai daļai ogļraču slimības gaita ir viegla.
    Daudzi slimību nemaz nebija pamanījuši.
    Čehijā visvairāk ar Covid-19 saslimušo ir Karvinas pilsētas apkārtnē.

    Latvijā notiks garīgās veselības festivāls “Ogle”

    Sestdien, 4. jūlijā, Latvijā notiks cilvēku garīgajai veselībai veltīts festivāls „Ogle”.
    To rīko biedrība ar nosaukumu „Ogle”.
    Pēdējais pusgads daudziem no mums Covid-19 krīzes dēļ ir bijis psiholoģiski grūts, norāda pasākuma rīkotāji.
    Festivāls notiks Rīgā, Sporta 2 kvartālā.
    Visu dienu tur varēs apmeklēt dažādas sarunas un psihologu lekcijas par cilvēku garīgo veselību, piedalīties jogas nodarbībās un klausīties mūziku.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti