Ziņas vieglajā valodā 3.jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 3.jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 3.jūlijāLatvijas Radio

 

„Pasažieru vilcienam” atļauj pirkt elektrovilcienus no „Škoda Vagonka”

„Pasažieru vilciens” pirks elektrovilcienus no „Škoda Vagonka”.

Šo darījumu atļāva Iepirkumu uzraudzības birojs.

Tas noraidīja cita pretendenta iesniegumu par konkursu.

Biroja ieskatā Spānijas uzņēmuma „Talgo” sūdzība nebija pamatota.

Tas „Pasažieru vilcienu” pietuvina jauniem transportlīdzekļiem.

Piegāde notiks tikai pēc valdības lēmuma par naudu.

Darījums izmaksās vismaz 241 miljonu eiro.

VK: Veselības nozarē trūks personāla

Personāla pieejamība veselības nozarē ir kritiskā līmenī.

Izteikti tas novērojams reģionos.

Turklāt jauno speciālistu skaits ir mazāks nekā pensijas vecuma.

To revīzijā secināja Valsts kontrole.

Tā norāda arī uz problēmām izglītībā.

Pamatstudijas neplāno pēc nozares vajadzībām.

Tāpat kontrole savlaicīgi nepalielinātu algu saista ar iedragātu profesijas prestižu.

„Rīgas satiksme” šogad varētu lūgt papildu 11 miljonus

„Rīgas satiksme”, iespējams, prasīs papildu 11 miljonus eiro.

Tie nepieciešami pašvaldības uzņēmuma attīstībai.

Tā norādīja pagaidu valdes vadītājs Ernests Saulītis.

Kā iemeslu naudas trūkumam viņš minēja neatbilstošu aprēķinu par pakalpojumiem.

Līdz šim „Rīgas satiksmei” no iedzīvotāju naudas piešķīra 130 miljonus eiro.

Nākamgad būs nepieciešams aptuveni tikpat.

Par Eiropas Parlamenta prezidentu ievēlēts itālis Sasoli

Eiropas Parlamenta prezidents būs itālis Dāvids Marija Sasoli.

Viņu trešdien, 3.jūlijā, ievēlēja otrajā balsojuma kārtā.

Mazpazīstamā politiķa uzvara daudziem bija pārsteigums.

Rezultāts apliecina deputātu uzticību bloka līderiem.

Viņi piedāvāja kompromisus Eiropas Savienības augstāko amatu sadalē.

Krievija nepubliskos informāciju par zemūdenes ugunsgrēku

Krievija ugunsgrēku uz kara zemūdenes pasludinājusi par valsts noslēpumu.

Tādējādi amatpersonas nekādu informāciju par incidentu nepubliskos.

Incidents notika darba nedēļas sākumā.

Plašākai sabiedrībai par to paziņoja tikai dienu vēlāk.

Ugunsgrēkā 14 cilvēki saindējās ar dūmiem un gāja bojā.

Virsnieka nāve sarežģī sarunas starp Venecuēlas valdību un opozīciju

Venecuēlas opozīcija neplāno sarunas ar vadību.

Par to paziņojis opozīcijas līderis Huans Gvaido.

Paziņojums saistīts ar virsnieka nāvi.

Viņu aizturēja pēc valsts apvērsuma mēģinājuma.

Lībijā gaisa triecienā 44 nogalinātie

Gaisa triecienā virs Lībijas bojā gāja 44 cilvēki. Tā raksta britu raidsabiedrība BBC.

Vēl vairāk nekā 130 cilvēkus ievainoja.

Uzbrukumā vaino Nacionālo armiju.

Tā atbalsta vienu no potenciālajām valdībām.

Uz kontroli Lībiju konkurē arī vēl viena valdība.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt