Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Pasaulē strauji izplatās Covid-19

Mēneša laikā ar Covid-19 saslimušo skaits pieaudzis par 80%. 

Tā ziņo Pasaules Veselības organizācija.

Saslimstību veicina lipīgākais koronavīrusa delta variants.

Tas konstatēts vismaz 132 valstīs.

Īpaši apdraudētas ir Āfrikas valstīs, kur trūkst vakcīnu pret Covid-19.

Rietumvalstis ir solījušas ziedot vakcīnas nabadzīgākajām valstīm, taču to trūkst.

Piemēram, Tanzānijā vakcinēšanas kampaņa sākās tikai šonedēļ.

 

Brīdina par bada draudiem

Covid-19 izplatība, klimata pārmaiņas un dažādi bruņoti konflikti ir iemesls cilvēku nabadzībai.

Pasaulē ir vairāk nekā 20 valstis, kurās tuvākajā laikā cilvēkiem draud bads.

Par to brīdina Apvienoto Nāciju Organizācija.

Steidzama palīdzība nepieciešama Etiopijai, kur bada nāvei pakļauti vairāk nekā 400 tūkstoši cilvēku.

 

Lietuvai migrantu krīzē palīdz Eiropas speciālisti

Lietuvā katru dienu aiztur vairāk nekā 100 migrantus, kas nelikumīgi šķērso valsts robežu ar Baltkrieviju.

Kopumā šogad aizturēti vairāk 3400 cilvēku.

Šie cilvēki vēlas caur Lietuvu nokļūt Rietumeiropas valstīs.

Lietuva vaino Baltkrieviju migrācijas veicināšanā.

Tikt galā ar nelegālajiem migrantiem Lietuvai palīdz Eiropas Savienības robežu speciālisti, kas palīdz cilvēkus nosūta uz viņu valstīm.

 

Latvijā vēl 64 ar Covid-19 inficētie

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 64 jauni Covid-19 gadījumi.

Nav ziņu par jauniem Covid-19 upuriem. 

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits ir samazinājies līdz 42.

Sešiem slimniekiem ir smaga slimības gaita.

Tikmēr Lietuvā vēl 397 inficētie, viens cilvēks miris.

Igaunijā mirušo nav, bet atklāti vēl 249 jauni Covid-19 gadījumi.

 

Grieķijā spēcīgs karstuma vilnis

Grieķijā ir ļoti karsts laiks.

Gaisa temperatūra sasniegusi 43 grādus.

Bet nākamajā nedēļā gaisa temperatūra varētu sasniegt 46 grādus.

Meteorologi to nosaukuši par vēsturisku karstuma vilni.

Grieķijas pilsētās ir iekārtotas gaisa kondicionēšanas zālēs.

Tajās cilvēki var atvēsināties.

 

Savvaļas ugunsgrēki Itālijā un Turcijā

Meža ugunsgrēks Turcijā, 31.07.2021.
Meža ugunsgrēks Turcijā, 31.07.2021.

Arī Itālijā ir ļoti karsts un sauss laiks.

Daudzās vietās Itālijā izcēlušies meža ugunsgrēki.

To dzēšanu apgrūtina spēcīgais vējš.

Ļoti daudz ugunsgrēku izcēlušies Sicīlijā.

Ugunsgrēki nodarījuši plašus postījumus arī Sardīnijā.

Arī Turcijā ugunsdzēsēji cīnās ar mežu ugunsgrēkiem.

Vidusjūras piekrastē dzēšanu apgrūtina spēcīgs vējš.

Evakuēti vairāki reģioni un viesnīcas.

Turcijā Vidusjūras un Egejas jūras piekrastē prognozē karstumu virs 40 grādiem.

 

Latvijas svarcēlājs izcīna 6. vietu Tokijā

Rihards Suharevs
Rihards Suharevs

Tokijas olimpiskajās spēlēs svarcēlājs Ritvars Suharevs izcīnīja sesto vietu.

Tas ir ļoti labs rezultāts.

Suharevs olimpiskajās spēlēs piedalās pirmo reizi.

Viņš pats saka, ka varēja pacīnīties par medaļu, taču traucēja satraukums.

Jaunais sportists pārliecināts par medaļu nākamajās olimpiskajās spēlēs Parīzē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti