Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 31. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Mediju uzrauga vadītāja atkāpsies no amata

Mediju uzraudzības padomes vadītāja Dace Ķezbere atkāpsies no amata. Viņa to izstāstīja šorīt Latvijas Radio.

No amata Ķezbere plāno atkāpties septembrī. Tad no vasaras brīvlaika atgriezīsies Saeimas deputāti.

Stradiņa slimnīcā tehnisku iemeslu dēļ pārstāj uzņemt jaunus pacientus

Šopēcpusdien Stradiņa slimnīca pārstāja uzņemt jaunus pacientus. Tam bija tehniski iemesli. Tā informēja Stradiņa slimnīcā.

Kad problēmas pilnībā novērsīs un pacientus atkal slimnīcā uzņems, nav zināms.

Uz Aglonu dosies pirmā svētceļnieku grupa

Rīt no Rīgas uz Aglonu dosies pirmā svētceļnieku grupa. Svētceļojums sāksies no Rīgas Kristus Karaļa draudzes un Rīgas svētā Jēkaba katedrāles.

Cilvēki ceļā pavadīs 13 dienas. Pirmajā dienā cilvēki mēģinās aiziet līdz Ulbrokai. Pēc tam pieturas paredzētas Ikšķilē, Ķegumā un citās pilsētās.

Vissvētākās Jaunavas Marijas debesīs uzņemšanas svētki Aglonā notiks 15. augustā. Svētceļojumam var pievienoties arī tā gaitā jebkurā citā dienā.

Itālijas policija aiztur mafijas līdzzinātājus

Itālijas policija aizturējusi 17 cilvēkus. Šos cilvēkus tur aizdomās par sadarbību ar mafiju. Aizturēti dažādu profesiju pārstāvji – politiķi, uzņēmēji, juristi un arī viens policists. Aizturēto cilvēku vārdus policija neatklāj.

Policija pie šiem cilvēkiem atradusi arī naudu vairāku miljonu eiro vērtībā.

Jaunieši Vācijā diskutē par vides pārmaiņām

Šodien Vācijas pilsētā Dortmundē pulcējies pusotrs tūkstotis jauniešu. Viņi sanāksmē spriež par to, kā varētu cīnīties ar vides pārmaiņām.

Sanāksme ilgs piecas dienas. Galvenokārt sanāksmē piedalās skolēni. Nedēļas nogalē jaunieši rīkos arī protesta akciju.

Kustību pret vides pārmaiņām pasaulē sāka zviedru skolniece Grēta Tūnberga.

Dabas muzejā atklāta dienliliju izstāde

Šodien Latvijas Dabas muzejā atklāta dienliliju izstāde. Šajā izstādē var apskatīt lilijas ļoti dažādās krāsās un formās. Lilijas zied gan tiešos saules staros, gan arī nelielā ēnā. Kopumā lilijas zied līdz pat diviem mēnešiem ilgi.

Izstādē Dabas muzejā katru dienu ir skatāmas vairāk nekā 300 dienliliju šķirnes. Izstādes laikā varēs uzdot jautājumus arī puķu audzētājiem un nopirkt stādus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti