Ziņas vieglajā valodā 31. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 31. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 31. decembrīSolveiga Leitlande

 

 

Āgenskalnā noticis sprādziens, iespējama gāzes noplūde

Pagājušajā naktī Rīgā, Melnsila ielā nogranda sprādziens.

Iespējams, ka pie vainas ir gāzes noplūde. To policija vēl vērtēs.

Sprādzienā iznīcināta apmēram viena trešdaļa ēkas.

Taču arī pārējā ēkas daļā vismaz tuvākajā laikā nevarēs dzīvot.

Bojā gājis viens cilvēks. Vēl seši ievainoti.

Ēka pieder Rīgas Namu pārvaldniekam.

Uzņēmums ēku vērtēja kā labā stāvoklī esošu.

Ēka nesen veikta arī gāzes sistēmas pārbaude.

Rīgas dome mājas iedzīvotājiem piedāvā palīdzību.

Mājā ir deklarēti 23 iedzīvotāji.

Taču atsevišķi dzīvokļi ir izīrēti citām personām.

Liels Covid-19 gadījumu skaits, gadu noslēdzot

Šo gadu Latvija noslēdz ar jaunu Covid-19 gadījumu skaita negatīvo rekordu.

Aizvadītajā diennaktī atklāts 1861 jauns saslimšanas gadījums.

Deviņi cilvēki miruši.

Veselības ministrijas galvenais infektologs, profesors Uga Dumpis to raksturo kā ļoti augstu saslimstības rādītāju.

Tas liecinot par to, kas notika īsi pirms Ziemassvētkiem, kad liela daļa cilvēku neievēroja ierobežojumus.

Komandantstunda arī šonakt un turpmāk

Pagājušajā naktī policija pārbaudījusi gandrīz 5000 personas par komandantstundas neievērošanu.

Lielākā daļa brīdināti mutiski.

Taču daļai piemērota arī soda nauda.

Valstī noteiktā komandantstunda no pulksten 22.00 līdz 5.00 ir noteikta arī šajā – Jaungada naktī un dažas nākamajās naktīs.

Policijas rīcībā ir arī informācija, ka daudzi iedzīvotāji arī šonakt mēģinās rast veidus, kā neievērot ierobežojumus un pulcēties.

Tāpēc policija atgādina, ka arī šonakt pastiprināti kontrolēs ierobežojumu ievērošanu.

Aicina eglītēm dot otru dzīvi

Vides apsaimniekošanas uzņēmumi aicina iedzīvotājus Ziemassvētku eglītes pēc svētkiem neizmest sadzīves atkritumu konteineros.

No tām var atbrīvoties videi draudzīgākos veidos.

Dažās pilsētās ir īpaši konteineri, kur eglītes bez maksas nodot.

Pusnaktī Lielbritānija pamet Eiropas Savienību

Pusnaktī Lielbritānija izstājas no Eiropas Savienības.

Pēc Latvijas laika tas notiks pulksten 1.00 naktī.

Rīt par Eiropas Savienības prezidējošo valsti kļūst Portugāle

Rīt Eiropas Savienības prezidējošās valsts pienākumus, rotācijas kārtībā nomainot Vāciju, pārņem Portugāle.

Portugāles prezidentūra ilgs sešus mēnešus līdz jūlijam.

Tad to rotācijas kārtībā pārņems Slovēnija.

Laika ziņas

Jaungada naktī Latvijā nav gaidāmi būtiski nokrišņi.

Debesis pārsvarā mākoņainas.

Dažviet bieza migla.

Gaisa temperatūra 0..-4 grādi.

Pūtīs lēns, mainīga virziena vējš.

Rīt, 1.janvārī, Latgalē sāks bagātīgi snigt.

Līdz sestdienai Latgalē un Vidzemes austrumos sniega sega kļūs par 5-10 centimetriem biezāka.

Rīt saglabāsies lēns vējš, bet Latgalē pūtīs mērens ziemelis.

Gaisa temperatūra -1..+2 grādi.

Nedēļas nogalē un jaunās darba nedēļas sākumā laika apstākļi būs diezgan nemainīgi.

Temperatūra svārstīsies no -3 līdz +3 grādiem. Nokrišņu nebūs daudz.

Manāmākās izmaiņas laikapstākļos gaidāmas ap 6. un 7. janvāri

Tad laiks varētu kļūt vēsāks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt