Ziņas vieglajā valodā 30.janvārī

Ziņas vieglajā valodā 30.janvārī

Ziņas vieglajā valodā 30.janvārīAgnese Vasermane

    Turpinās izmeklēšana bankas "ABLV" lietā

    Turpinās izmeklēšana, tā sauktajā, bankas "ABLV” lietā. Šodien tiesa apcietināja vēl vienu aizdomās turēto. Līdz ar to ir apcietināti divi cilvēki. Šajā lietā likumsargiem ir aizdomas par vismaz 50 miljonu eiro naudas nelikumīgu iegūšanu. Nelikumīgi iegūtā nauda varētu būt no Baltkrievijas un Krievijas.

    Mediju uzrauga padomē strādās žurnālisti Eglītis un Kalderauska

    Mediju uzraudzības padomē jāstrādā žurnālistam Jānim Eglītim un žurnālistei Ievai Kalderauskai. Tā šodien nolēma Saeimas komisija. Mediju uzraudzības padomē šobrīd ir brīvas divas vietas. Kopumā padomē ir piecas vietas. Deputāti par mediju uzraudzības padomes jaunajiem darbiniekiem balsos nākamnedēļ.

    Latvijas Žurnālistu savienību arī turpmāk vadīs Paiders

    Latvijas Žurnālistu savienību arī turpmāk vadīs Juris Paiders. Šodien notika Žurnālistu savienības vadītāja vēlēšanas. Visvairāk balsu saņēma Paiders. Latvijā ir vēl viena organizācija, kas pārstāv žurnālistus. Tā ir Latvijas Žurnālistu asociācija, kas ir lielāka. Žurnālistu asociāciju vada Arta Ģiga.

    Eiropas Savienības dalībvalstis atbalsta Lielbritānijas izstāšanos

    Lielbritānija drīkst izstāties no Eiropas Savienības. Tā šodien nolēma arī Eiropas Savienības dalībvalstis. Vakar par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības nobalsoja Eiropas Parlaments. Pagājušajā nedēļā vienošanos par izstāšanos apstiprināja Lielbritānijas karaliene Elizabete Otrā. Sagaidāms, ka Lielbritānija no Eiropas Savienības izstāsies rīt, 31.janvārī. Tas notiks pusnaktī. Eiropas Savienībā šobrīd ir 28-as dalībvalstis. Pēc Lielbritānijas izstāšanās paliks 27-as.

    "SAS" atceļ lidojumus uz Ķīnu vīrusa dēļ

    Ķīnas jaunā vīrusa izplatības dēļ uz divām nedēļām lidojumus atceļ aviokompānija „SAS”. Lidojumus pārtrauks no rītdienas. SAS uz Ķīnas pilsētām Pekinu un Šanhaju lido 12 reizes dienā. Ķīnas vīrusa izplatīšanās dēļ lidojumus uz Ķīnu atcēlušas arī aviokompānijas „Lufthansa” un „British Airways". Lidojumi joprojām notiek uz Honkongu.

    Zviedrijā nozagtas desmit mākslinieka Dalī skulptūras

    Šodien Zviedrijā nozagtas vismaz desmit slavenā spāņu mākslinieka Salvadora Dalī skulptūras. Skulptūras nozagtas no galerijas Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Dalī darbu izstādi šajā galerijā atklāja šomēnes. Zagļi ielauzās galerijā pagājušajā naktī. Policija tur aizdomās divus cilvēkus. Policija pēta novērošanas kameru ierakstus.

    Turpinās Austrālijas atklātais tenisa čempionāts

    Turpinās Austrālijas atklātais tenisa čempionāts. Šodien Novaks Džokovičs pusfinālā uzvarēja Rodžeru Federeru. Līdz ar to Džokovičs būs pirmais čempionāta finālists. Otrajā pusfinālā rīt spēlēs Dominiks Tīms un Aleksandrs Zverevs. Austrālijas čempionāta fināls notiks svētdien. Čempionāta balvās sadalīs vairāk nekā 20 miljonus eiro.

    Latvijā šonakt daudzviet nokrišņi

    Šonakt Latvijā daudzviet nokrišņi - lietus, slapjš sniegs, austrumos arī sniegs. Atsevišķos rajonos gaidāma migla, kā arī ceļi būs slideni. Rīt diena būs lielākoties mākoņaina. Brīžiem gaidāms lietus, slapjš sniegs, valsts austrumos arī snigs. Valsts austrumos ceļi būs slideni. Lēns vējš 2-5 m/s. Gaisa temperatūra šonakt -1…+2°, rīt dienā 0…+4°.

    Rīgā šonakt un rīt dienā lielākoties mākoņains. Brīžiem nokrišņi - lietus, slapjš sniegs. No rīta uz ceļiem un trotuāriem var veidoties apledojums. Lēns vējš 2-5 m/s. Gaisa temperatūra šonakt Rīgā ap 0°, rīt dienā +2…+3°. Laika tips: 2. – labvēlīgs.

     

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti