Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 30. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijas IKP gada pieaugums 3. ceturksnī – 2,8%

Latvijas ekonomiskā izaugsme bija 2,8%.

Tā liecina provizoriskie Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Tajos salīdzināja šī un pērnā gada trešo ceturksni.

Rādītājus ietekmēja pieaugums rūpniecībā un pakalpojumu nozarē.

Bet samazinājumu uzrādīja iegūto nodokļu daudzums no produktiem.

Ekonomistus jaunie dati nepārsteidza.

 

Rīgā jauni atkritumu apsaimniekošanas noteikumi

Rīgā pieņēma jaunus atkritumu apsaimniekošanas noteikumus.

Tie nosaka četras atkritumu zonas galvaspilsētā.

Domes skatījumā šāds regulējums uzlabos konkurenci.

Tomēr politiķiem par jaunajiem notikumiem nav vienprātības.

Regulējumu neatbalstīja vairums opozīcijas deputātu.

 

Dabas aizsardzības pārvaldei jauns vadītājs

Dabas aizsardzības pārvaldi vadīs Andrejs Svilāns.

Viņš ģenerāldirektora pienākumus pildīs no novembra.

Svilāns līdz šim bija Nacionālā botāniskā dārza direktors.

 

Katrs trešais bārenis nevēlas adopciju

Vismaz katrs trešais bārenis nevēlas adopciju.

Patlaban ir vairāk nekā 1175 adoptējamie bērni.

No tiem ģimeni nevēlas aptuveni 430 bērnu.

Tā informēja Labklājības ministrijā.

 

Lielbritānijā sākas priekšvēlēšanu kampaņas

Lielbritānijā politiskie spēki sāk priekšvēlēšanu kampaņas.

Partijas gatavojas parlamenta pirmstermiņa balsojumam.

To rīkos 12. decembrī.

Šādi britu premjers Boriss Džonsons cer uz vairākumu parlamentā.

Savukārt konkurenti uz vēl vienu referendumu.

Vēlēšanas būs jau trešās nepilnu piecu gadu laikā.

Iemesls ir sarežģītais "Brexit" process.

Tā beigas plāno līdz 31. janvārim.

 

Dānija atļauj būvēt «Nord Stream 2» caur savu ekonomisko zonu

Dānija atbalsta gāzesvada "Nord-Stream 2" būvniecību.

Krievijas-Vācijas projektu Skandināvijas valsts pieļāva Baltijas jūrā.

To plāno Dānijas ekonomiskās zonas teritorijā.

Tādējādi palielinās aizdomas par Krievijas ietekmi.

Tā ar gāzi pastiprinās Rietumeiropas valstu atkarību.

 

Izraēlas vēstniecības streiko atalgojuma dēļ

Izraēlas vēstniecības un konsulāti streiko visā pasaulē.

Iemesls ir atalgojuma jautājums.

To aktualizēja Izraēlas Ārlietu un Finanšu ministrijas strīds.

Sākumā vēstniekiem solīja algas pieaugumu.

Tomēr vēlāk Finanšu ministrija nostāju mainīja.

Tādējādi Izraēla slēdza diplomātiskās misijas un pakalpojumus sabiedrībai.

 

"Facebook" maksās sodu saistībā ar "Cambridge Analytica" skandālu

"Facebook" maksās 580 tūkstošus eiro par datu pārkāpumiem.

Privātuma aizsardzības problēmas saistītas ar "Cambridge Analytica" skandālu.

"Facebook" piekrita naudas sodam.

Tādējādi uzņēmums neatzina savu atbildību.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti