Ziņas vieglajā valodā 30. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30.jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 30.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Sejas aizsegi transportā vairs nebūs obligāti

No trešdienas 1.jūlija sabiedriskajā transportā nebūs obligāti jāaizsedz mute un deguns.
Tā nolēma valdība.
Sejas aizsargmaskas sabiedriskajā transportā jālieto tiem cilvēkiem, kam ir iesnas vai klepus.
Sejas aizsargmaskas jālieto, ja to prasa medicīnas iestāde vai kāda pasākuma rīkotājs.
Sabiedriskajā transportā aizsargmaskas nebūs obligātas.

Latvijā atklāj vēl vienu Covid-19 gadījumu

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāts viens ar Covid-19 saslimis cilvēks.
Arī iepriekšējās dienās saslimušo bija ļoti maz.
Viens no Covid-19 slimniekiem brauca ar autobusiem maršrutā Valka-Rīga-Valmiera-Valka.
Tas notika 26. jūnijā.
Slimību profilakses un kontroles centrs tagad meklē pasažierus, kas brauca šajos autobusos.  

Kandavas novads sūdzēsies Satversmes tiesā par novadu reformu

Kandavas novada pašvaldība Satversmes tiesā mēģinās panākt novada saglabāšanu.
Kandavas novads bija viena no 46 pašvaldībām, kas lūdza prezidentam neizsludināt jauno likumu, tomēr prezidents likumu izsludināja.
Tagad pašvaldības deputāti nobalsoja par vēršanos Satversmes tiesā.

Latvijā aizliedz Krievijas propagandas TV kanālu

Latvijā vairs nevarēs skatīties Krievijas televīzijas kanāla "RT" programmas.
Tās ir aizliegtas.
Drošības iestādes uzskata, ka tajās ir meli.
''RT'' pieder cilvēkam, kurš ir Eiropas Savienības sankciju sarakstā.
Tāpēc ''RT'' programmas Latvijā nerādīs.

Rīgā pie Krievijas vēstniecības protestē pret Putina politiku

Protests pie Krievijas vēstniecības Rīgā. 2020. gada 30. jūnijs.
Protests pie Krievijas vēstniecības Rīgā. 2020. gada 30. jūnijs.

Rīgā vairāki desmiti cilvēku pie Krievijas vēstniecības otrdien, 30. jūnijā, protestēja pret Krievijas prezidenta Vladimira Putina politiku.
Protestētāji aicināja Putinu atkāpties.
Viņi stāstīja, ka Krievija nav brīva.
Krievijā turpinās balsošana par konstitūcijas grozījumiem.
Tie ļaus Vladimiram Putinam saglabāt prezidenta amatu vēl uz 16 gadiem.

Francijā slēdz vecāko AES

Darbību beigusi Francijas vecākā atomelektrostacija (AES) Fesenheimas pilsētiņā pie Vācijas un Šveices robežas.
Francijas valdība ir apņēmusies samazināt valsts atkarību no atomenerģijas.
Vides aktīvisti par šo notikumu priecājas.
Taču daudziem pilsētas iedzīvotājiem atomelektrostacijā bija darbs.
Tagad viņi to zaudē.

Negaiss nesis postījumus

Otrdien, 30. jūnijā, daudzviet Latvijā stipri lija un bija negaiss.
Vietām spēcīgais vējš bija postošs.
Vējš nolauza Zālīšu dižbērzu Mārupē.
Dižkoka stumbra apkārtmērs pārsniedza trīs metrus.
Vējš kokus nolauza arī citās Rīgas vietās.
Tas traucēja satiksmi un sabojāja automašīnas.

Rīgā, Ģertrūdes ielā, auto atkal ielūst bedrē

Rīgā, Ģertrūdes ielā, bedrē atkal ielūza automašīna.
Pirms gandrīz mēneša Ģertrūdes ielā bedrē ielūza divas automašīnas.
Toreiz iemesls bija ūdensvada plīsums.
Iemeslu šīsdienas negadījumam izmeklē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti