Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī
00:00 / 04:59
Lejuplādēt

 

 

Šodien stipri snieg

Šodien Latvijā vietām ļoti stipri snieg.

Stipri snigs arī naktī.

Šodien ceļus tīra visu dienu un turpinās tīrīt arī naktī.

Šovakar Rīgā sabiedriskais transports kavē līdz 25 minūtēm.

Ļoti uzmanīgiem jābūt autovadītājiem.

Ielas un ceļi ir piesniguši un ir apgrūtināta redzamība.

Arī šonakt jāpaliek mājās

Arī šovakar no pulksten 22.00 līdz 5.00 rītā jāievēro komandantstunda.

Šajā laikā uz ielas drīkst atrasties tikai īpaši neatliekamos gadījumos.

Atstājot dzīvesvietu, līdzi jābūt pašapliecinājumam, pasei vai ID kartei.

Aizvadītajā naktī sodīti 500 “mājsēdes” pārkāpēji

Aizvadītajā naktī komandantstundas laikā policija sākusi 500 administratīvo pārkāpumu procesus.

Policija pārbaudīja vairāk nekā 6 tūkstošus cilvēku.

Lielākā daļa cilvēku drīkstēja atrasties uz ielas.

Latvijā atklāti vēl 785 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti vēl 785 jauni Covid-19 gadījumi un 14 cilvēki miruši.

Visvairāk inficētos atklāja Rīgā, bet liels inficēto skaits bijis arī Daugavpilī, Jelgavā un Liepājā.

Rīgā sabiedriskais transports no pirmdienas kursēs biežāk.

Rīgā sabiedriskais transports no pirmdienas kursēs biežāk.

Reisu skaitu palielinās, lai pasažieriem būtu iespēja distancēties vienam no otra.

Darba dienās dažos reisos no rīta un vakarā sabiedriskajā transportā ir ļoti daudz pasažieru.

Taču kopējais pasažieru skaits kopš septembra ir samazinājies uz pusi.

Par “Putina pils” saimnieku pieteicies Krievijas uzņēmējs

Par tā dēvētās “Putina pils” saimnieku pieteicās ietekmīgais Krievijas uzņēmējs Arkādijs Rotenbergs.

Viņš ir viens no Krievijas prezidenta Vladimira Putina tuvākajiem cilvēkiem.

Rotenbergs apgalvo, ka plāno uzbūvēt viesnīcu.

Uzņēmējs apgalvo, ka nopircis pili "pirms dažiem gadiem".

Taču, kad tieši tas noticis, uzņēmējs neatklāj.

Krievijas opozīcijas politiķa Alekseja Navaļnija vadītais Korupcijas apkarošanas fonds apgalvoja, ka šī nekustamā īpašuma patiesais īpašnieks ir Krievijas prezidents Vladimirs Putins.

Baltkrievija grib aizliegt baltsarkanbalto karogu

Baltkrievijas Ģenerālprokuratūra grib aizliegt baltsarkanbalto karogu, kas kļuvis par protestu kustības simbolu.

Tikmēr iedzīvotāji pieprasa izbeigt baltkrievu vajāšanu par simbolikas izmantošanu, kā arī atzīt baltsarkanbalto karogu par vēstures un kultūras mantojumu.

Arī šodien baltkrievi izgāja ielās un protestēja pret pastāvošo varu.

Latvijas bobslejistiem Pasaules kausā sudraba medaļas; kamaniņu braucējiem – bronzas

Latvijas bobslejisti Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis Pasaules kausa sacensībās ieņēma otro vietu un izcīnīja sudraba medaļas.

Bet kamaniņu braucējiem Andrim un Jurim Šiciem trešā vieta un bronzas medaļas.

Naktī turpinās snigt

Naktī daudzviet Latvijā snigs, būs putenis, bet dienā pa laikam snigs galvenokārt valsts austrumos.

Ceļi slideni.

Rietumu vējš 3-8 m/s, kas vēlāk iegriezīsies no dienvidrietumiem.

Gaisa temperatūra naktī -2…-6°, piekrastes rajonos 0…-2°. Dienā…-3..+1 grāds.

Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Naktī intensīvi snigs, putinās.

Rietumu vējš, rīt pēcpusdienā arī dienvidrietumu vējš 5-10 m/s, naktī brāzmās līdz 15-17 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -2…-4°, dienā 0…-1°.

Laika tips 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti