Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 30. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

KNAB veic kratīšanu pie Ušakova

Rīgas mēra Nila Ušakova kabinetā un dzīvesvietā notika kratīšana.

To veica Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja darbinieki.

„Saskaņa” politiķis jebkādus pārkāpumus noliedza.

Viņš no amata neplāno atkāpties.

Savukārt to atkārtoti prasa Rīgas domes opozīcija.

 

Uziet marihuānas audzētavas

Latvijā likvidēja divas marihuānas audzētavas.

Tās atrada Valsts ieņēmumu dienests.

Tā darbinieki konfiscēja 23 kilogramus šīs vielas.

Piecas personas ir aizdomās turētie.

 

 

Izmēģinās bez sāls kaisīšanas

Sešās Rīgas ielās nekaisīs pretslīdes materiālus. Tajās tikai tīrīs sniegu.

Eksperiments notiks Grostonas, Krāsotāju, Aizsaules, Kuldīgas un Bukaišu ielā.

Par to informēja Rīgas domē.

 

Venecuēlas opozīcijas līderim liedz izbraukt no valsts

Opozīcijas līderis Huans Gvaido nedrīkst izbraukt no Venecuēlas. Tā lēma Augstākā tiesa.

Politiķim arī nav pieeja bankas kontiem.

Pret Gvaido notiek izmeklēšana.

Vienlaikus viņš aicina iedzīvotājus uz protestiem.

Tādējādi politiskā krīze Venecuēlā turpinās.

 

Itālija uzņem migrantu kuģi

Migrantus no kuģa „Sea-Watch 3” izlaidīs Itālijā.

To apstiprināja premjers Džuzepe Konte.

Uz klāja aptuveni pusmēnesi atradās 47 cilvēki.

Viņus uzņēma Lībijas piekrastē.

 

Amerikā gaidāms bargs sals

Amerikas Savienotajās Valstīs būs spēcīgs sals.

Gaisa temperatūra vietām būs zem -30 grādiem.

Aukstums jau pieciem cilvēkiem atņēmis dzīvības.

Vairākas valsts iestādes slēdza.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti