Ziņas vieglajā valodā 30. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 30. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 30. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Skultes terminālim piešķir īpašu statusu

Īpašu statusu piešķirs dabasgāzes terminālim, ko būvēs Skultē.

Tas nozīmē, ka šo projektu varēs īstenot ar atvieglotiem nosacījumiem.

Tā lēma valdība slēgtā sēdē.

Šobrīd plāno, ka terminālis varētu sākt strādāt 2024. gada rudenī.

Valdībai bija iesniegts vēl viens projekts par termināli Kundziņsalā.

ID karte būs obligāta no nākamā gada maija

ID karte būs obligāts personu apliecinošs dokuments no nākamā gada maija, nevis janvāra.

Saeima termiņu pagarināja, jo kovida laikā cilvēkiem bija grūtības saņemt vai atjaunot dokumentus.

Turklāt līdz maijam varēs izmanot arī dokumentus, kuriem kovida laikā beidzās termiņš.

Šāds dokuments gan nederēs, lai dotos uz ārzemēm.

Pagaidām skolotāji joprojām gatavi streikot

Pedagogu streika izlīgšanas komisija pagaidām nenonāca pie kompromisa par augstāku darba samaksu skolotājiem.

Ministrija nepiekrīt, ka uz sarunām ieradās nesagatavojušies.

Tā pie šī jautājuma strādājot gadiem, bet budžetā vienkārši pietrūkstot naudas.

Varētu likvidēt budžeta vietas augstskolās

Nākamajā gadā varētu mainīties maksāšanas kārtība augstskolās.

Izglītības ministrija grib atteikties no budžeta un maksas studiju vietām.

Tā vietā grib ieviest līdzmaksājumu lielākajai daļai studējošo.

Tas nākotnē nozīmētu pāreju uz pilnībā valsts finansētu augstāko izglītību.

Maznodrošinātajiem grib ieviest sociālās budžeta vietas, pārējiem būtu jāmaksā 600 vai 1000 eiro līdzmaksājums.

Zinību dienā Rīgā sabiedriskais transports bez maksas

Zinību dienā, 1. septembrī, Rīgā sabiedriskajā transportā varēs braukt bez maksas.

Tas nozīmē, ka e-talons vai koda biļete nebūs jāreģistrē.

Šāda kārtība noteikta, lai mazinātu sastrēgumus galvaspilsētā.

Autovadītājus aicina šajā dienā būt īpaši uzmanīgiem, jo pēc vasaras brīvlaika bērni atgriežas pilsētā.

Ukrainai karā jauni sasniegumi

Ukrainas spēki likvidējuši Krievijas armijai iespēju saņemt piegādes no Krimas.

Sīkāku informāciju par Ukrainas bruņoto spēku operāciju amatpersonas nesniedz.

Spriež par sankcijām pret Krieviju

Eiropas Savienības līderi Prāgā spriež par kārtējām sankcijām pret Krieviju.

Šoreiz runā par iespējamo vīzu aizliegumu Krievijas pilsoņiem.

Krievija jau solījusi uz to pienācīgi atbildēt.

ANO aicina palīdzēt Pakistānai

Apvienoto Nāciju Organizācija aicina piešķirt Pakistānai 160 miljonus dolāru.

Nauda vajadzīga, lai novērstu spēcīgo plūdu radītās sekas.

Lai arī lietusgāzes pirms dažām dienām pierima, ir izpostītas plašas teritorijas un gandrīz miljons mājokļu.

Musonu plūdos kopš jūnija gājuši bojā vairāk nekā 1100 cilvēku.

Kopā par cietušiem uzskata vairāk nekā 33 miljonus cilvēku.

Palīdzēt grib tieši pašiem neaizsargātākajiem plūdu upuriem.

Aļona Ostapenko
Aļona Ostapenko

Ostapenko nepārvar pirmo kārtu ASV atklātajā tenisa čempionātā

Latvijas tenisa līdere Aļona Ostapenko nepārvarēja pirmo kārtu ASV atklātajā tenisa čempionātā.

Viņa trīs setos ar 3-6, 6-3, 4-6 Ņujorkā zaudēja ķīnietei Cjiņveņai Dženai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti