Ziņas vieglajā valodā 30. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 30. aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 30.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija liedz iebraukšanu NEPLP vadītājam un Valodas centra direktoram

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes priekšsēdētājs Ivars Āboliņš un Valsts valodas centra direktors Māris Baltiņš turpmāk nedrīkstēs iebraukt Krievijā.
Krievija noteikusi viņiem sankcijas.
Krievija sankcijas noteikusi vairākām Eiropas Savienības un dalībvalstu amatpersonām.
Latvijas Ārlietu ministrija sola atbildēt uz Krievijas lēmumu.

Nelegālā hosteļa lietā apcietina 2 personas

Nelegālā hosteļa lietā aizturēti vēl divi cilvēki.
Divi no vakar aizturētajiem ir apcietināti.
Dzīvokļa īpašnieks, kurā bija ierīkots nelegāls hostelis, ir atbrīvots.
Tiesa viņam piemēroja ar brīvības atņemšanu nesaistītu drošības līdzekli.
Ceturtdien, 29. aprīlī, ugunsgrēkā hostelī gāja bojā 8 cilvēki.

Tiesa atceļ Jaunzemei izteikto rājienu

Tiesa atcēla Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektorei Ievai Jaunzemei disciplinārsodu.
To Jaunzemei piemēroja finanšu ministrs Jānis Reirs (“Jaunā Vienotība”).
Tiesa atzina, ka sods ir prettiesisks.
Jaunzeme ir gandarīta par tiesas lēmumu.
Reirs sodīja Jaunzemi par to, ka viņa nevērsās pret Sabiedriskā labuma komisijas priekšsēdētāju, kuras darbībā bija pārkāpumi.

Koalīcija varētu apspriest izmaiņas valdībā

Pēc svētkiem koalīcija, iespējams, apspriedīs izmaiņas valdībā.
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (''Jaunā Vienotība'') piektdien, 30. aprīlī, tikās ar Jaunās konservatīvās partijas pārstāvjiem un runāja par tālāko sadarbību.
Līdz ar to, ka ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs nomainīja partiju, ministru sadalījums partijām neatbilst koalīcijas līgumam.
Jaunnedēļ koalīcijas partijas lems, kā rīkoties tālāk.

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā pieaug

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā pieaug.
To saka speciālisti.
Pagājušajā diennaktī atklāti vēl 763 jauni Covid-19 gadījumi.
Seši saslimušie miruši.
Veikti gandrīz 16 500 testu un pozitīvi bija 4,6%.
Kumulatīvais saslimstības rādītājs ir 430,6.
Slimnīcās ārstējas 677 Covid-19 pacienti, 71 ir smaga slimības gaita.

Policija svētkos pastiprināti uzraudzīs ierobežojumu ievērošanu


Policija svētku brīvdienās pastiprināti uzraudzīs, vai cilvēki ievēro Covid-19 ierobežojumus.
Policija apmeklēs dabas takas, viesu namus un brīvdienu mājas.
Privāti vai publiski pasākumi ir aizliegti.
Kopā ārā drīkst atrasties līdz desmit cilvēkiem no divām mājsaimniecībām.

Par spīti aizliegumam Beļģijā darbu atsāk kultūras iestādes


Spītējot aizliegumam, Beļģijā darbu atsāk kultūras iestādes.
Desmitiem kinoteātru, teātru un citu kultūras vietu protestē pret ilgstošiem ierobežojumiem pandēmijas laikā.
Kultūras iestāžu vadītāji pārmet valdībai nevienlīdzīgu attieksmi, jo lielveikali drīkst strādāt.
Kultūras pavasaris beidzot ir klāt, paziņoja kultūras iestāžu vadītāji.

Ādažu poligonā izcēlies meža ugunsgrēks  

Ādažu militārajā poligonā šodien dega mežs 17 hektāru platībā.
Ugunsgrēks jau ir nodzēsts.

Ādažu poligona teritorijā jau bijuši vairāki ugunsgrēki.

26. aprīlī Latvijas mežos sākās ugunsnedrošais laikposms, kas parasti ilgst līdz rudenim.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti