Ziņas vieglajā valodā 3. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 3. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 3. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Uz ceļiem jauni fotoradari

Pirmdien, 3.septembrī, uz Latvijas ceļiem izlikti vairāki jauni stacionārie fotoradari.

Tie atrodas Ādažos, abās ceļa pusēs Vangažos, kā arī Vecumniekos.

Šobrīd uz ceļiem Latvijā darbojas kopumā 90 stacionāro fotoradaru.

Tuvākajā laikā braukšanas ātruma mērītājus uzstādīs arī Taurenē un Sapās.

 

Meža dzīvniekus vakcinē pret trakumsērgu

Pārtikas un veterinārais dienests sāk vakcinēt meža dzīvniekus pret trakumsērgu.

Vakcīnas izvieto mežos pie Latvijas austrumu robežas.

Vakcīna izskatās kā brūns kubiņš, nedaudz mazāks par sērkociņu kastīti.

Vakcīnas nav bīstamas ne cilvēkiem, ne dzīvniekiem.

Bet, ja tās tomēr iekļūst acīs vai brūcē, jādodas pie ārsta.

Pārtikas un veterinārais dienests aicina izstāstīt par vakcīnām arī bērniem un lūgt tās nekādā gadījumā neaiztikt.

Naudu vakcīnu iegādei dod Eiropas Komisija.

 

Vācijā par slepkavību notiesā patvēruma meklētāju

Tiesa Vācijā piespriedusi astoņarpus gadus cietumā kādam patvēruma meklētājam.

Viņš noslepkavojis vācu meiteni. Nodurtā meitene bija 15 gadus veca.

Slepkavība notika pagājušajā gadā ap Ziemassvētkiem.

Apsūdzētais, iespējams, ieradās Vācijā no Afganistānas.

Viņš pats stāstīja, ka ir 15 gadus vecs. Tiesa uzskata, ka viņš melo un ir apmēram 20 gadus vecs. Tātad pilngadīgs.

 

Latvija Oskara balvai virzīs filmu "Turpinājums"

Šogad par Oskara kinobalvu cīnīsies arī latviešu dokumentālā filma „Turpinājums”.

Šīs filmas režisors ir Ivars Seleckis.

Filma sacentīsies ar citām filmām kategorijā "Labākā ārzemju filma".

Iepriekšējos gados no Latvijas "Oskara" balvai izvirzītas filmas "Cilvēka bērns", "Rīgas sargi", "Amaya", "Seržanta Lapiņa atgriešanās" un citas.

Nākamā Oskara balvas pasniegšanas ceremonija notiks pēc pusgada – februāra beigās.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti