Ziņas vieglajā valodā 3. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 3. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā miruši vēl 45 Covid-19 slimnieki

Aizvadītajā diennaktī miruši 45 Covid-19 slimnieki, un vēl 2718 uzzināja, ka ir inficēti ar Covid-19.

Veica vairāk nekā 27 tūkstošus izmeklējumu, no kuriem pozitīvi bija desmitā daļa.

Nedaudz saruka to Covid-19 slimnieku skaits, kuri ārstējas slimnīcās.

Šobrīd tādu ir 1531, taču nepieredzēti daudz slimo ļoti smagi.

Tie ir 195 cilvēki.

Lietuvā jauno Covid-19 gadījumu skaits pārsniedz 2 tūkstošus, 32 miruši.

Igaunijā vēl vairāk nekā 2300 jaunu gadījumu, miruši trīspadsmit.

 

Ārstu biedrībā ir nesaskaņas

Latvijas Ārstu biedrībā ir nesaskaņas.

No organizācijas aizgājuši jau divi valdes locekļi.

Biedrības valdes locekļiem par domstarpībām ir atšķirīgi viedokļi - vieni domā, ka jaunie mediķi vēlas tikt politikā, citi to saista ar Ārstu biedrības vadītājas neprofesionalitāti.

 

Izglītības darbinieki aicina nepieļautu krīzi nozarē

Latvijas Izglītības darbinieku arodbiedrība aicina amatpersonas kaut ko steidzami darīt, lai nepieļautu nozarē krīzi.

Arodbiedrība saņem ziņas, ka vairāki skolotāji iesniedz atlūgumus.

Darbu pamet arī vakcinētie pedagogi, jo ir emocionāli izsmelti.

 

Mājā ietriecas automašīna ar ķīmisku kravu

Agri no rīta Salacgrīvā mājas sienā ietriecās kravas automašīna ar ķīmisku kravu.

Lai atjaunotu satiksmi, dienesti šoseju nokaisīja ar smiltīm.

Rīt ieradīsies bīstamo atkritumu savākšanas uzņēmums, kurš aizvedīs avārijā cietušās cisternas.

Tajās bija bīstama ķīmiska viela.

 

Sabiedriskais transports Rīgā kursē retāk

No šodienas Rīgā sabiedriskais transports kursē retāk.

Reisu ir par piektdaļu mazāk.

Tas tāpēc, ka darbinieki slimo.

Daļai cilvēku izmaiņas sagādā neērtības, daļa uz to raugās saprotoši.

 

Strēlnieku laukumā atjaunos bruģi

Rīgā, Strēlnieku laukumā sāk atjaunot bruģi.

Atjaunošanu plāno pabeigt līdz gada beigām.

Pavasarī segumu sāks atjaunot Daugavas pusē.

 

Polija izsaka Baltkrievijai protestu

Polija izsaka Baltkrievijai protestu par bruņotu cilvēku ienākšanu tās teritorijā.

Polijas ieskatā tā bija Baltkrievijas apzināta provokācija, lai saasinātu situāciju uz robežas.

 

Maskavā atceļ "lokdaunu"

Lai gan Krievijā, Maskavā joprojām ir ļoti daudz Covid-19 gadījumu, tur pusotru nedēļu ilgo "lokdaunu" atcels.

Pilsētas mērs saka, ka situācija slimnīcās un citās jomās ir uzlabojusies.

Tas nozīmē, ka izsludinātās brīvdienas pēc pirmdienas vairs nepagarinās.

 

Etiopija izsludina ārkārtējo stāvokli

ANO apsūdz Etiopijas karojošās puses smagos cilvēktiesību pārkāpumos.

Austrumāfrikas valstī turpinās sadursmes starp grupējumu Tigrajas Tautas atbrīvošanas fronte un centrālo valdību atbalstošajiem spēkiem.

Valdība Etiopijā izsludināja ārkārtas stāvokli, jo baidās, ka nemiernieki var uzbrukt galvaspilsētai.

 

Afganistānā smaga ekonomiskā krīze

Afganistānā turpinās smaga ekonomiskā krīze.

Miljoniem afgāņu draud bads, turklāt viņus arī vajā teroristu grupējumi.

Pēc tam, kad varu pārņēma "Taliban" grupējums, Afganistāna vairs nesaņem naudu no starptautiskajiem aizdevējiem.

 

Miris slēpošanas treneris Ingus Eiduks

Un vēl – 61 gada vecumā miris izcilais slēpošanas treneris Ingus Eiduks.

Eiduks bija septiņu bērnu tēvs.

Viņa bērni ir kļuvuši par daudzkārtējiem Latvijas čempioniem, kā arī guvuši panākumus starptautiski.

 

Laika ziņas 

Naktī vēl būs mākoņains un teritorijas lielākajā daļā līs, dienā vietām skaidrosies un nokrišņu nebūs.

Pūtīs mērens dienvidaustrumu, austrumu vējš, kas naktī piekrastē vēl būs brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī 4…8 grādi, dienā 7…10 grādi.

 

Rīgā mākoņains, nakts pirmajā pusē līs.

Pūtīs mērens dienvidu vējš.

Gaisa temperatūra galvaspilsētā naktī 5…6 grādi, dienā 9…10 grādi.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti