Ziņas vieglajā valodā 3. martā

Ziņas vieglajā valodā 3. martā

Ziņas vieglajā valodā 3. martāLatvijas Radio

     

    „Covid-19” apkarošanai piešķir 2,5 miljonus eiro

    Latvijā cenšas nepieļaut jaunā vīrusa „Covid-19” izplatīšanos. Tāpēc slimnīcām un citiem dienestiem no valsts piešķirti divarpus miljoni eiro.

    Par šo naudu varēs nopirkt vajadzīgo aprīkojumu. Naudu tērēs arī analīzēm.

    Viena sieviete Latvijā ar vīrusu ir saslimusi. Viņa atgriezās Rīgā no Itālijas. Sievieti palaida mājās no slimnīcas, jo šodien analīzēs vīrusu vairs neredzēja.

    Iesaka apdomāt, vai jāceļo uz ārzemēm

    Latvijas iedzīvotājiem jāapdomā vajadzība ceļot uz ārvalstīm. Tā iesaka speciālisti.

    Aizvien vairāk cilvēku saslimst ar vīrusu, ko sauc par „Covid 19”.

    No Eiropas valstīm visvairāk cilvēku ar šo vīrusu saslimuši Itālijas ziemeļos.

    Ja kāds atbrauc no vīrusa skartajām valstīm, viņam divas nedēļas jāpaliek mājās. Uz darbu iet nevajag.

    Lai izvairītos no vīrusa „Covid 19”, ir kārtīgi jāmazgā rokas.

    Vakcīnas pret jauno vīrusu varētu būt tikai pēc gada. Tā domā infekciju ārsts Uga Dumpis.

    Kristīne Misāne ar bērniem

    Misāni no Dānijas pārved uz Latviju

    Šodien Latvijā no Dānijas atveda apsūdzēto Kristīni Misāni.

    Sieviete atradās cietumā Dānijā. Viņu tiesāšanai prasīja Dienvidāfrika. Šajā valstī Misāne apsūdzēta par bērna izvešanu no valsts. Misāni apsūdz arī dokumentu viltošanā.

    Tagad Misāni tiesās Latvijā.

    Turcija sūdzas, ka ES nepalīdz bēgļu jautājumā

    Uz Eiropu dosies miljoniem cilvēku, kas vēlas paglābties no kara Sīrijā. Tā paziņoja Turcijas prezidents Redžeps Tajips Erdogans. Viņaprāt, Eiropas Savienība (ES) pietiekami nepalīdz Turcijai uzturēt bēgļus.

    Eiropas Savienībai ir jāuzņemas par to atbildība, uzskata Turcijas prezidents.

    Turcijā patvērušies trīsarpus miljoni bēgļu no Sīrijas.

    Cilvēki no Sīrijas bēg uz citām valstīm, jo Sīrijā notiek karš. Īpaši spēcīgas kaujas notiek Idlibas provincē.

    Juris Žagars

    Dailes teātra vadību pārņem Juris Žagars

    Šonedēļ Dailes teātra direktora amatā sāka strādāt Juris Žagars. Iepriekš Dailes teātra direktors bija Andris Vītols.

    Uz Dailes teātra direktora amatu bija izsludināts konkurss. Tajā pieteicās 13 cilvēku. Žagaru žūrija atzina par labāko.

    Ankipāns vairs netrenēs Rīgas ''Dinamo''

    Rīgas "Dinamo" galvenais treneris vairāk nebūs Ģirts Ankipāns.

    Šodien notika "Dinamo Rīga" vadības sēde. Sēdē uzklausīja Ankipāna atskaiti par pagājušo sezonu.

    Vadība komandas spēli novērtēja slikti. Tāpēc ar Ankipānu darba līgumu nepagarinās. Tagad izvēlēsies citu Rīgas „Dinamo” galveno treneri.

    Laika ziņas

    Šonakt Latvijas lielākajā daļā gaidāms lietus. Vietām valsts austrumos veidosies migla. Miglā varēs redzēt 500 līdz 1000 metrus tālu.

    Arī rīt dienā brīžiem līs. Centrālajos rajonos nokrišņu būs mazāk. Austrumu, dienvidaustrumu vējš 4-9 m/s, piekrastes rajonos brāzmās līdz 15-17 m/s.

    Gaisa temperatūra šonakt +2…+6°. Rīt dienā +4…+8°.

    Rīgā šonakt un rīt dienā mākoņains laiks. Naktī un no rīta lietus.

    Rīt dienā bez ievērojamiem nokrišņiem. Austrumu, dienvidaustrumu vējš 3-8 m/s.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +4…+5°. Rīt dienā +7...+8°.

    Laika tips 2. – labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti