Brīvdienās veikalos varēs tirgot tikai pārtiku, higiēnas preces un degvielu
Sestdienās un svētdienās cilvēki veikalos varēs nopirkt tikai pārtiku, higiēnas preces un degvielu.
Būs atvērtas arī aptiekas.
Brīvdienās veikalos netirgos alkoholu un cigaretes.
Nevarēs nopirkt e-talonus, avīzes un žurnālus.
Taču interneta veikali brīvdienās varēs tirgot visas preces.
Valdība cer, ka cilvēki veikalos neuzkavēsies ilgi.
Tas samazinās risku saslimt vai aplipināt citus ar Covid-19.
Taču tirgotāji uzskata, ka ierobežojumi ir nepārdomāti un nepamatoti.
Latvijā atklāj lielāko Covid-19 inficēto skaitu līdz šim – 930
Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja līdz šim lielāko Covid-19 gadījumu skaitu – 930.
No vīrusa izraisītām komplikācijām nomira vēl 11 cilvēki.
Uz slimnīcām aizvesti 92 pacienti.
Kopumā slimnīcās ārstējas 552 Covid-19 pacienti, no kuriem 49 ir smaga slimības gaita.
Stradiņa slimnīcā trūkst medmāsas
Saspringta situācija ir Stradiņa slimnīcā.
Šeit ir ļoti daudz Covid-19 pacientu.
Slimnīcā ļoti vajadzīgas medmāsas.
Pagaidām Stradiņa slimnīcā turpinās sniegt plānveida pakalpojumus, taču mazākam pacientu skaitam.
Pacientiem par pakalpojuma atcelšanu var paziņot arī pēdējā brīdī.
Pirmās Covid-19 vakcīnas varētu saņemt līdz Ziemassvētkiem
Ir cerība pirmās vakcīnas pret Covid-19 saņemt jau līdz Ziemassvētkiem vai nākamā gada sākumā.
To 3. decembrī paziņoja Veselības ministrija.
Plānots sākumā saņemt 6000 vakcīnu.
Ar tām vispirms vakcinēs mediķus.
Maskavā sākas masveida vakcinācija pret Covid-19
Masveida vakcinācija pret Covid-19 sāksies Krievijas galvaspilsētā Maskavā.
Pilsētas vadība pavēstīja, ka no 4. decembra mediķi, skolotāji un sociālo iestāžu darbinieki pirmie varēs elektroniski pieteikties uz potēšanu.
Pilsētas vadība apgalvo, ka viss ir sagatavots, lai potēšanās varētu sākties no sestdienas, 5. decembra.
Krievijā ir ļoti daudz jaunu Covid-19 gadījumu.
Aizvadītajā diennaktī reģistrēti vairāk nekā 28 tūkstoši, bet nomiruši 554 Covid-19 pacienti.
Francijā piemin mūžībā aizgājušo bijušo prezidentu
Francijā 3. decembrī pieminēja bijušo valsts prezidentu Valerī Žiskāru d’Estēnu.
Viņš trešdien nomira no Covid-19 izraisītām komplikācijām.
Viņam bija 94 gadi.
D’Estēns bija Francijas prezidents no 1974. līdz 1981. gadam.
Viņa prezidentūras laikā Francija kļuva par kodollielvaru.
Viņam bija liela loma Eiropas integrācijā.

Sieviešu basketbola komanda atkal "TTT Rīga" zaudē
Latvijas sieviešu basketbola komanda "TTT Rīga" 3. decembrī Spānijā Eirolīgas turnīrā piedzīvoja jau otro zaudējumu pēc kārtas.
"TTT Rīga" ar 72:76 piekāpās Itālijas komandai Skio "Famila".
Rīgas "Dinamo" hokejisti zaudē Čeļabinskas "Traktor"
Zaudējums arī Rīgas "Dinamo" hokejistiem.
Dinamo 3. decembrī ar 3:4 zaudēja Čeļabinskas "Traktor" komandai.
Rīgas dinamiešiem šis jau ir ceturtais zaudējums.