Ziņas vieglajā valodā 3. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 3. augustā
00:00 / 04:47
Lejuplādēt

Svarcēlājs Plēsnieks Tokijā izcīna olimpisko bronzu

Latvijas svarcēlājs, Tokijas olimpisko spēļu bronzas medaļnieks Artūrs Plēsnieks.
Latvijas svarcēlājs, Tokijas olimpisko spēļu bronzas medaļnieks Artūrs Plēsnieks.

Tokijas olimpiskajās spēlēs Latvijai vēl viena medaļa. 

Bronzas medaļu izcīnīja svarcēlājs Artūrs Plēsnieks. 

Sportists ir ļoti priecīgs par izcīnīto medaļu, jo pēdējos gados viņam bija dažādas traumas, taču viņš gribēja izcīnīt medaļu. 

Plēsnieks saka, ka viņu iedvesmoja arī 3x3 basketbolistu panākums.

Latvijā arvien vairāk jaunatklāto Covid-19 gadījumu

Latvijā strauji pieaudzis jaunu Covid-19 gadījumu skaits. 

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 112 inficēti cilvēki. Mirušo nav. 

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs palielinājies līdz 42,2. 

Slimnīcās ārstējas 46 Covid-19 pacienti. 9 ir smaga slimības gaita.

Pret Covid-19 vakcinēto skaits būtiski nepalielinās. 

Pirmdien poti saņēma 3700 cilvēku. 

Tas ir par aptuveni 2000 mazāk nekā pirms nedēļas. 

Kopumā Latvijā pret Covid-19 pilnībā vakcinējušies 36,4% iedzīvotāju.

Saeimā lems par tiesībām atlaist darbinieku bez Covid-19 sertifikāta

Valdības partijas trešdien Saeimā gatavojas atbalstīt likumprojektu par tiesībām atlaist Covid-19 sertifikātu neieguvušu darbinieku. 

Partiju pārstāvji pārliecināti, ka jau trešdien Saeima atbalstīs likumprojektu pirmajā lasījumā.

Saeima trešdien paredzējusi skatīt arī Vakcinācijas loterijas likumprojektu. 

Valdības partijas par vakcinācijas loteriju nav vienotas. 

Jaunā konservatīvā partija paziņojusi, ka frakcija likumprojektu neatbalstīs. 

Partijā uzskata, ka nav pareizi ar loteriju pārliecināt cilvēkus. 

Jaunā konservatīvā partija arī satraucas par loterijas izmaksām.

Pret vakcinācijas loterijas rīkošanu arī Latvijas Ārstu biedrība

Pret vakcinācijas loterijas rīkošanu ir arī Latvijas Ārstu biedrība. 

Biedrība uzsver, ka ar loteriju nevar izglītot un uzrunāt sabiedrību. 

Loterijai atvēlēto naudu biedrība iesaka izmantot veselības aprūpei un Covid-19 pacientu ārstēšanai.

Kijevā parkā miris atrasts baltkrievu cilvēktiesību aktīvists

Ukrainas galvaspilsētā Kijevā atrasts nogalināts baltkrievu cilvēktiesību aktīvists Vitālijs Šišovs. 

Viņu otrdienas rītā atrada pakārtu parkā. 

Šišovs Kijevā vadīja nevalstisko organizāciju “Baltkrievu nams Ukrainā”. 

Šī organizācija palīdzēja no Baltkrievijas atbēgušajiem cilvēkiem. 

Šišova kolēģi uzskata, ka viņu nogalināja Baltkrievijas specdienestu darbinieki, kas ieradušies Ukrainā.

Lietuva liek aptuveni 180 nelegālajiem imigrantiem doties atpakaļ uz Baltkrieviju

Lietuvas robežsargi likuši doties atpakaļ uz Baltkrieviju apmēram 180 nelegālajiem migrantiem. 

Starptautiskās tiesības to ļauj. 

Tā kā Baltkrievijā nenotiek karš, ārvalstu pilsoņiem, kas ierodas Baltkrievijā kā tūristi, tādā pašā veidā jādodas mājās. 

Kopš gada sākuma Lietuvas robežu no Baltkrievijas teritorijas nelikumīgi šķērsojuši vairāk nekā 4000 ārvalstnieku.

Grieķiju turpina postīt lielā karstuma izraisīti meža ugunsgrēki

Grieķijā valda liels karstums. Tuvākajās dienās prognozē 45 grādus. 

Sausuma un karstuma dēļ Grieķijā turpinās mežu ugunsgrēki. 

Otrdien ugunsgrēka dēļ slēdza šoseju starp Atēnām un Grieķijas ziemeļiem un dienvidiem. 

Grieķijas amatpersonas saka, ka tās nav klimata pārmaiņas, bet gan klimata draudi. 

Grieķija piedzīvo smagāko karstuma vilni trijās desmitgadēs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti