Ziņas vieglajā valodā 3. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 3. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 3.aprīlīAgnese Vasermane

    Mirusi paciente ar Covid-19

    Šodien Latvijā mirusi pirmā paciente ar Covid-19. Tā bija 99 gadus veca sieviete.

    Viņai bija arī citas saslimšanas. Sievietes nāves iemesls nebija koronavīruss. Tā norāda slimnīcā.

    Sieviete koronavīrusu ieguva no sava radinieka. Šis cilvēks bija atgriezies no ārzemēm.

    Covid-19 atklāta Onkoloģijas centrā

    Covid-19 ir atklāta Rīgas Austrumu slimnīcas Onkoloģijas centrā. Tur ir saslimuši divi pacienti un divi ārsti.

    Kopumā ar koronavīrusu Latvijā ir saslimuši 40 mediķu. Viņi koronavīrusu ieguva gan no kolēģiem, gan pacientiem.

    Mediķu iespējas saslimt ar koronavīrusu ir ļoti lielas. Tā norāda Slimību profilakses un kontroles centrā. Koronavīrusu kādam mediķim atklāj gandrīz katru dienu.

    Ar Covid-19 saslimuši gandrīz 500 cilvēki

    Kopumā ar Covid-19 Latvijā ir saslimuši gandrīz 500 cilvēku.

    Vakar analīzēs koronavīrusu atklāja 35 cilvēkiem.

    Pirmo reizi Covid-19 atklāta arī Priekules un Dobeles novadā.

    Salīdzinot ar citām valstīm, Latvijā vīruss izplatās samērā lēni.

    Atcelta lielākā daļa lidmašīnu lidojumu

    Pēdējā mēneša laikā pasaulē atcelti lielākā daļa lidmašīnu lidojumu. Vairāk nekā 100 lidsabiedrību ir gandrīz pilnībā pārtraukušas darbu.

    Nākamā pusgada laikā atcelta arī apmēram puse plānoto „airBaltic” lidojumu.

    Iepriekšējā lielākā krīze lidmašīnu satiksmē bija pirms gandrīz 20 gadiem. Tad, 2001.gada 11.septembrī, Amerikā notika terorakti. Šajos teroraktos gāja bojā gandrīz trīs tūkstoši cilvēku.

    Amerikā strauji pieaug bezdarbnieku skaits

    Amerikā ļoti strauji pieaug bez darba palikušo cilvēku skaits.

    Martā Amerikā bija straujākais bezdarba līmeņa palielinājums pēdējo 45 gadu laikā. Šādi ir jaunākie Amerikas Nodarbinātības ministrijas dati.

    Eksperti iepriekš prognozēja, ka darbu zaudēs mazāk cilvēku. Pagājušajā mēnesī no darba Amerikā atlaida 700 tūkstošus cilvēku.

    Eiropā trūkst darbinieku lauku saimniecībās

    Daudzās Eiropas valstīs trūkst darbinieku lauku saimniecībās. Itālijā, Spānijā un Vācijā lauksaimniecībā parasti strādā cilvēki no citām valstīm.

    Taču šobrīd koronavīrusa izplatīšanās dēļ robežas starp valstīm cilvēkiem ir slēgtas. Tāpēc strādnieki nevar nokļūt ierastajās darba vietās.

    Darbinieku trūkst arī Latvijas lauku saimniecībās.

    Atvedīs lielu kravu ar sejas aizsargmaskām

    Šajā nedēļas nogalē Latvijā atvedīs lielu kravu ar sejas aizsargmaskām. Šādas sejas maskas parasti lieto mediķi.

    Maskas izmantos pret koronavīrusa izplatīšanos.

    Sejas aizsargmaskas izdalīs slimnīcu un aptieku darbiniekiem, zobārstiem un ģimenes ārstiem.

    Sejas maskas izdalīs arī policistiem, robežsargiem, pansionātu darbiniekiem un citiem.

     

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti