Ziņas vieglajā valodā 29. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 29.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Par Daugavpils mēru ievēlēts Prelatovs

Daugavpils domes opozīcijā esošās "Mūsu partijas" deputāts, bijušais Daugavpils domes prie...
Daugavpils domes opozīcijā esošās "Mūsu partijas" deputāts, bijušais Daugavpils domes priekšsēdētājs Igors Prelatovs.

Daugavpils mērs turpmāk būs Igors Prelatovs no „Mūsu partijas”.
Viņu amatā pirmdien, 29. jūnijā, ievēlēja Daugavpils domes deputāti.
Iepriekš Daugavpils mērs bija Andrejs Elksniņš no partijas „Saskaņa”.
Pirms trim nedēļām Daugavpils domes deputāti viņu atcēla no mēra amata.
Daugavpils ir otra lielākā Latvijas pilsēta.

Sākas starptautiskas karavīru mācības

Pirmdien, 29. jūnijā, Latvijā sākās starptautiskas karavīru mācības.
Tās organizē NATO Gaisa spēku pavēlniecība.
Mācībās izmanto vairāk nekā 20 lidmašīnu - iznīcinātāju.
Mācības ilgs trīs dienas un beigsies trešdien, 1. jūlijā.
Karavīru mācību laikā lidmašīnas var radīt troksni.
Latvijas Nacionālie bruņotie spēki aicina cilvēkus nebaidīties un būt saprotošiem.

Latvijā atklāj vienu jaunu Covid-19 gadījumu

Latvijā svētdien, 28. jūnijā, atklāja vienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.
Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.
Veica ap 850 testu.
Kopumā slimnīcā ar šo koronavīrusu ārstējas septiņi cilvēki.
Vienam no viņiem ir smaga slimības gaita.

VID apkalpos klientus klātienē

No pirmdienas, 29. jūnija, Valsts ieņēmumu dienests klientu apkalpošanas centros sāk pieņemt cilvēkus klātienē vēl septiņās pilsētās - Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē.
Cilvēkus aicina konsultācijai pierakstīties iepriekš pa telefonu, nevis stāvēt rindā.
Jāpierakstās ir pa telefonu 67120005.
Cilvēkus kādu laiku nepieņēma klātienē koronavīrusa izplatības dēļ.

Rīgā atsāk kursēt ekspresbusi

No pirmdienas, 29. jūnija, Rīgā dažās vietās atsāk braukt arī ekspresbusi.
Brauc gan oranži - baltie, gan zili - baltie ekspresbusi.
Darba dienās un brīvdienās brauc tikai 300. ekspresbuss.
Tas brauc no Stacijas laukuma līdz Vecdaugavai.
Pārējo maršrutu ekspresbusi brauc tikai darba dienās.
Ekspresbusos nav spēkā nekādas braukšanas maksas atlaides.

ES un Lielbritānija sāk sarunas par turpmākām attiecībām

Eiropas Savienība (ES) un Lielbritānija pirmdien, 29. jūnijā, sāka piecu nedēļu sarunas par turpmākajām attiecībām.
Lielbritānija no Eiropas Savienības izstājās šā gada janvāra beigās.
Taču sarunas par turpmākajām attiecībām ar Eiropas Savienību līdz šim nav bijušas veiksmīgas.
Ja vienošanos nepanāks, Lielbritānijai būs stingrāki tirgošanās ierobežojumi ar Eiropas valstīm.

Polijas prezidenta vēlēšanās būs otrā kārta

Polijas prezidenta vēlēšanās būs vēl viena balsošana jeb otrā vēlēšanu kārta.
Tas noskaidrojās pēc balsu saskaitīšanas svētdien, 28. jūnijā, notikušajās vēlēšanās.
Nākamajā vēlēšanu kārtā 12. jūlijā sacentīsies pašreizējais Polijas prezidents Andžejs Duda un Varšavas mērs Rafals Tšaskovskis.
Pirmajā kārtā Duda saņēma 45% balsu, bet Tšaskovskis – 30% balsu.
Ar to nepietiek, lai kļūtu par Polijas prezidentu.

Čehija atvieglo Covid-19 ierobežojumus

Čehijā no šīs nedēļas vidus cilvēkiem vairs nebūs obligāti jāvalkā sejas aizsargmaskas.
Tā paziņoja Čehijas veselības ministrs.
Sejas aizsargmaskas gan joprojām būs jāliek Čehijas galvaspilsētā Prāgā – sabiedriskajā transportā un veikalos.
Šonedēļ Čehijā darbu atsāks arī naktsklubi.
Bet krogi un restorāni varēs strādāt arī pēc pulksten desmitiem vakarā.

Par Grieķijas futbola čempioniem kļuva klubs „Olympiakos”

Par Grieķijas futbola čempioniem pēc divu gadu pārtraukuma kļuva futbola klubs „Olympiakos”.
"Olympiakos" ar 2:1 uzvarēja Atēnu AEK.
Šajā sezonā „Olympiakos” nezaudēja nevienu spēli.
Pagājušajā gadā Grieķijas futbola čempioni bija Saloniku PAOK.
Gadu iepriekš – AEK komanda.
Šogad jūlijā vēl notiks Grieķijas kausa finālspēle.
Tajā spēlēs "Olympiakos" un AEK komandas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti