Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 29. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 29. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 29. jūlijāPārsla Saktiņa

 

 

Par Covid-19 testu būs jāmaksā

No 1. augusta par Covid-19 testu būs jāmaksā.

Tests būs par brīvu cilvēkiem ar slimības simptomiem.

Tādos gadījumos par testu maksās valsts.

Taču, ja tests būs vajadzīgs, lai apmeklētu pasākumu, par to būs jāmaksā pašam.

 

Obligātu vakcināciju pret Covid-19 skolēniem neplāno

Obligātu vakcināciju pret Covid-19 skolēniem pagaidām neplāno.

Izglītības un zinātnes ministrijā stāsta, ka pie vakcinētiem skolotājiem klātienē mācīties varēs arī nepotētie bērni.

Tomēr vecākus aicina vakcinēt pret Covid-19 arī pusaudžus no 12 gadu vecuma.

Pagaidām pusaudži un bērni slimo maz, taču, sākoties mācību gadam, tas var mainīties.

 

Lems par loteriju pret Covid-19 vakcinētajiem

Valdība vēlas, lai cilvēki aktīvāk vakcinētos pret Covid-19.

Rīt valdības sēdē spriedīs par loterijas rīkošanu visiem vakcinētajiem.

Paredzēts, ka loterijas dalībnieks būs ikviens, kurš saņēmis vismaz vienu poti pret Covid-19.

Valdība loterijai piešķirs 1,2 miljonus eiro.

 

Latvijā atklāti vēl 67 Covid-19 gadījumi

Trešdien Latvijā atklāti 67 jauni Covid-19 gadījumi.

Par mirušajiem ziņu nav.

Slimnīcās ārstējas 43 Covid-19 pacienti, deviņiem ir smaga slimības gaita.

Saslimstība pieaug.

Patlaban uz 100 000 iedzīvotāju ir gandrīz 36 saslimušie.

Vēl straujāk saslimstība pieaug kaimiņvalstīs.

Lietuvā trešdien atklāja vēl 380 inficētus cilvēkus.

Igaunijā 222 jauni Covid-19 gadījumi.

Igaunijā no nākamās nedēļas atkal jālieto sejas maskas sabiedriskajā transportā, būs arī citi ierobežojumi.

 

Lietuvā aiztur migrantus, kas robežu šķērso nelegāli

Lietuvā pie Baltkrievijas robežas turpina aizturēt nelegālos robežas šķērsotājus.

Katru dienu aiztur vairāk nekā 100 nelegālos migrantus, kas nelikumīgi šķērsojuši valsts robežu ar Baltkrieviju.

Šogad aizturēti jau vairāk nekā 3000 cilvēku.

Aizturētie ir no Irākas, Kongo, Sīrijas un citām valstīm.

Lietuva aicina sasaukt Eiropas Savienības valstu iekšlietu ministru ārkārtas apspriedi par migrācijas krīzi.

 

Tokijas olimpiskajās spēlēs uzvaru izcīna pludmales volejbolisti

Edgars Točs (pa kreisi) un Mārtiņš Pļaviņš Tokijas olimpiskajās spēlēs

Tokijas olimpiskajās spēlēs šodien uzvaru izcīnīja Latvijas pludmales volejbolisti Mārtiņš Pļaviņš un Edgars Točs.

Mūsu sportisti uzvarēja pasaules čempionus – krievus Vjačeslavu Krasiļņikovu un Oļegu Stojanovski.

Cīņa bija ļoti smaga, jo pretinieki bija ļoti spēcīgi.

Nākamie mūsu sportistu pretinieki būs meksikāņi.

Rīt no Tokijas mājās atgriezīsies Latvijas 3x3 basketbolisti.

Viņi vakar izcīnīja zelta medaļas.

 

Laika ziņas

Tuvākajās dienās Latvijā būs vējains un lietains laiks, nebūs vairs tik karsti.

Naktī vietām, bet dienā daudzviet īslaicīgi līs, iespējams arī pērkona negaiss.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš būs brāzmains līdz 15-19 metriem sekundē.

Piekrastē brāzmas būs ļoti spēcīgas līdz 26–27 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +14…+19 grādi, dienā +19…+24 grādi.

Rīgā rīt pēcpusdienā īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 6–11 metri sekundē, naktī brāzmās līdz 14 metriem sekundē, dienā līdz 15–19 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +16…+18 grādi, dienā +21...+23 grādi.

Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt