Ziņas vieglajā valodā 29. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 29. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 29.janvārīAgnese Vasermane

    Izmeklē lietu par nelikumīgu liela daudzuma naudas ieguvi, kurā iesaistīta "ABLV"

    Latvijā turpina izmeklēt lietu, kurā, iespējams, kāds nelikumīgi ieguva ļoti daudz naudas. Tiesa šodien apcietināja vienu no bankas „ABLV” lietā aizturētajiem. Vakar aizturēja četrus cilvēkus.

    Policijai ir aizdomas, ka banka "ABLV" ir iesaistīta lielās nelikumībās. Varētu būt negodīgi iegūti 50 tūkstoši eiro.

    Izmeklēšana šajā lietā ir ļoti sarežģīta. Latvija izmeklēšanā sadarbojas ar Baltkrieviju.

    Policija pārbaudīja arī citas bankas

    Policija šonedēļ pārbaudīja ne tikai „ABLV”, bet arī citas bankas. Policisti pētīja darījumus "Rietumu bankā", "Reģionālajā investīciju bankā", "Industra Bank", "Baltic International Bank" un "BlueOrange Bank".

    Šī izmeklēšana notika sadarbībā ar Vāciju. Šajā lietā policija aizturēja divus cilvēkus.

    Tuvojas Lielbritānijas aiziešana no Eiropas Savienības

    Tuvojas diena, kad Lielbritānija izstāsies no Eiropas Savienības. Šodien par Lielbritānijas izstāšanos nobalsoja Eiropas Parlaments. Eiropas Parlamentā strādā 73 deputāti no Lielbritānijas. Viņi pēc Lielbritānijas izstāšanās darbu pametīs.

    Lielbritānija, visticamāk, no Eiropas Savienības izstāsies šosestdien, 1. februārī. Rīt Lielbritānijas izstāšanās vēl jāapstiprina Eiropas Savienības dalībvalstīm.

    Pieaug ar Ķīnas vīrusu saslimušo skaits

    Pasaulē pieaug saslimušo skaits ar bīstamo vīrusu no Ķīnas. Šī vīrusa dēļ lidojumus uz Ķīnu atcēla vairākas aviokompānijas. Uz Ķīnu kādu laiku nelidos aviokompāniju „British Airways”, “Finnair” un „Urals Airlines" lidmašīnas.

    Ķīnā no bīstamā vīrusa līdz šodienai miruši vairāk nekā 130 cilvēku. Saslimuši ir vairāki tūkstoši. Saslimšanas gadījumi atklāti ne tikai Ķīnā, bet vēl 15 valstīs, arī Vācijā un Francijā.

    Latvijā notiks daudz ceļu remontdarbu

    Šogad uz Latvijas ceļiem notiks daudz remontdarbu. Lielākie būvdarbi notiks Vidzemes šosejas "Sēnītes" posmā, Liepājas šosejas posmā pie Saldus, Daugavpils šosejas posmā gar Skrīveriem un uz Jelgavas šosejas.

    Ceļu remontiem tērēs 150 miljonus eiro. Tas ir vairāk nekā iepriekšējā gadā.

    Mainīsies arī satiksme uz autoceļa Rīga-Jelgava-Lietuvas robeža (Meitene). Izmaiņas būs pie pagrieziena uz Medemciemu. Medemciema krustojums ir ļoti bīstams. Tāpēc to sauc par satiksmes „melno punktu”. Medemciema krustojumā notikušas daudzas smagas avārijas.

    Valmierā notika pianistei Jautrītei Putniņai veltīts klavieru spēles konkurss

    Šodien Valmierā notika klavieru spēles konkurss. Konkurss bija veltīts pianistes Jautrītes Putniņas piemiņai.

    Konkursā piedalījās 29 pianisti no Latvijas un Igaunijas. Visi spēlēja trīs skaņdarbus. Jautrīte Putniņa bija Valmieras iedzīvotāja. Viņa bija izcila pianiste.

    Turpinās Austrālijas čempionāts tenisā

    Turpinās Austrālijas atklātais čempionāts tenisā. Tenisists Rafaels Nadals šodien ceturtdaļfinālā zaudēja Dominikam Tīmam. Nadals ir labākais tenisists pasaulē, Tīms ir piektajā vietā. Nadala un Tīma spēles rezultāts bija 6-7, 6-7, 6-4 un 6-7.

    Pusfinālā Tīms spēlēs ar Aleksandru Zverevu. Viņš ir pasaules septītais labākais tenisists. Otrajā pusfinālā spēlēs Novaks Džokovičs ar Rodžeru Federeru.

    Latvijas labākais tenisists Ernests Gulbis no čempionāta jau izstājies. Austrālijas atklātais čempionāts ilgs līdz svētdienai.

    Latvijas austrumos gaidāms sniegs

    Šonakt Latvijā daudzviet nokrišņi - pārsvarā slapjš sniegs, valsts austrumos arī sniegs. Valsts austrumu rajonos veidosies 2-4 cm bieza sniega kārta. Atsevišķos rajonos migla, austrumos neliels apledojums.

    Rīt dienā lielākoties mākoņains laiks. Daudzviet īslaicīgi nokrišņi - lietus, slapjš sniegs, valsts austrumos arī sniegs. Dienvidu vējš 2-7 m/s.

    Gaisa temperatūra šonakt -2…+3°, rīt dienā 0…+5°.

    Rīgā šonakt un rīt dienā lielākoties mākoņains. Brīžiem nokrišņi - pārsvarā lietus, iespējams arī slapjš sniegs. Dienvidu vējš 2-7 m/s. Gaisa temperatūra šonakt Rīgā 0…+2°, rīt dienā +2…+4°. Laika tips: 2. – labvēlīgs.

     

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti